Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del III

Bina skrev 2009-12-20 09:43:57 följande:
    fniss - äntligen ligger det online.. min första reaktion var att det började spela från Djungelboken i mina öron.. "Dobidoo.. jag vill ju va som duuuuu" lh5.ggpht.com/_4RKCBJHtbJI/Sx7Tosfk6mI/AAAAAA...(förlåt Odd Molly - jag kan inte låta bli )
    Ha ha ha ha
  • Mabimao
    One skrev 2009-12-20 10:58:57 följande:
    Förresten, lite OT men har ni sett spirit of Mayas velourklänningar i ekologisk velour? Väääldigt lika OM...jättefina! Ungefär samma pris...Nästan så jag blir sugen...eftersom de verkade vara eko...vilket ju alltid är bra...!
    Har sett dem, tja.... tycker OM:s har finare detaljer. Tyckte det saknades något i midjan/under byst på den. Om det varit betydligt billigare än OM kanske, men nu när de är i samma prisklass vet jag vilken jag kommer välja......
  • Mabimao

GOD JUL på er alla!!!!!!!!!!
    Ja, visst vat Lotta E snygg i sin outfit igår. (tänkte oxå på Stargirl)
    Min 4 åring kollade och utbrast, är det odd molly mamma?
    Herregud han håller på att bli skadad.......
    Häromdan när min dator strulade sa han:
    "Då kan jag inte gå ut på Bolibompa webben,
    och du kan inte gå ut på Odd Molly webben......."
    Julkramar till er alla!!!!!!

• Mabimao
    MammatillO skrev 2009-12-24 20:52:51 följande:
    Jag har en fysisk butik där jag bor och nu när mellandags rean börjar så har jag satt in min "odd molly radar" på ett par saker jag bara ska ha , Det bästa med att bo i denna håla jag bor i är att man har nästan alltid har tur att hitta dom OM kläderna man vill ha då det reas så man slipper betala fullpris så det blir ju ändå win win för både jag som kund och för butiken ändå
  • Mabimao

Nån som vet när Mathilde brukar rea?
    Eller annan fysisk butik?

• Mabimao
    Kajsan skrev 2009-12-25 20:43:39 följande:
    Nä, självklart inte, men om någon frågar så är det väl enkelt att svara vilka två butiker det gäller, det är väl inte en hel lista?
    Håller med du!
    Hemlighetsmakeri hör inte hemma här alls. Att bara säga att man hittat två med 50% utan att skriva vilka, tolkas bara konstigt.
    Listan kan alla gå igenom men klart alla är mest intresserade av 50%
    Själv längtar jag till fysiska butikers rea, de brukar ha mer kvar. Nån som vet nån som börjar snart?
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2009-12-26 11:17:36 följande:
    jag har också irriterat mig på öppningen vid brösten och därför avstått från de modellerna.... kan du inte lägga upp en bild? Kanske blir snygg med spoiler eller linne under??Nu har jag köpt en rib jersey l/s grey på ajabaja och en velour almost black zip hood på zoovillage på rea! Har kollat på de hela hösten men lyckats ha is i magen... Gött!
    Grattis!
    Bambiblogg skrev 2009-12-26 09:10:50 följande:
    Hemlighetsmakeri?!?! Jag skrev redan i första inlägget att jag hade hittat listorna hos bambi och katinka. Inte direkt svårt för er att hitta dit? Konstigt att du kan få det till hemlighetsmakeri bara för att jag inte kom ihåg just vilka två butiker som hade 50% rabatt från två listor av butiker.
    Inget illa ment.
  • Mabimao

Kollade Ajabajas rea. Tänk om man vore en stl 0. Då skulle ALLT vara kvar.
    Nu fanns inget i min storlek typ.
    Så tråkigt!!!!!!!! Men bra för plånboken ;-D

• Mabimao

Jag handlade för 30% via telefon på Mathilde idag. Knee lengt socks i chalk och grå. Och ett bas linne i almost black.
    De tar frakt på 150 spänn.......liiite mycket, men hur trevliga och gulliga som helst.
    Jag har hadlat så från dem flera gånger under reorna.
    (tro det eller ej, denim plated jeans kjolen fyndade jag där på rea i somras....)
    Jag har även köpt Ti Mo underklänning på 50% rea idag. (lokal affär)
    Och lyckades knipa deidress, heter den så? velourklänningen på T i går. Helt ny, tjohoo!!!!!! Kanske att den är för stor i strl 4 me3n jag chansade.
    OCH hittade min absoluta favirit väska "Bucket bag" från Ceannis på Blocket igår i en bättre färg än vad jag har på min.
    Vilken shopping lycka!!!!!!!!!!!!
    Ha det så bra tjejer!
    Har problem med datorn (den lyckas fungera en liten, liten stund i taget) så jag är dålig på att kommentera i era bloggar nu..........

• Mabimao

Jag menade handlat (inte hadlat)
    men (och inte me3n)
    favorit (inte favirit)
    Inte bara datorn som blivit knas kanske........

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III