Inlägg från: malinoski |Visa alla inlägg
  • malinoski

Odd Molly - för oss inbitna del III

God morgon!
    Härligt med ny tråd! :)

Tänkte höra om någon kan hjälpa mig?
    Jag letar efter ett längre brunt linne att ha under några av mina mollys.
    Har en brun spoiler tank men ibland känner jag att det blir för mkt med spetsen när toppen har mycket detaljer, så jag skulle vilja ha ett helt slätt.
    Ungefär som en 100 gr lovelove tank, fast i brunt alltså.

Är det någon som har sett det någonstans??

• malinoski
    Innerjoin skrev 2009-11-09 10:37:14 följande:
    Gina Tricot har 2 st olika bruna längre baslinnen, du kan se dem på hemsidan.
    Å tack! Ska genast kolla det...
  • malinoski
    smulan0 skrev 2009-11-09 11:12:52 följande:
    när släpps prespring? Brukar man kunna se plaggen innan de börjar säljas på någon hemsida? när släpps den riktiga kollektionen? vill ha en ny spoiler o helst från våren men man kanske inte orkar vänta o ska fynda från höstens/vinterns reor istället?!
    Början av december har jag hört!
    Men då är det bara Christmas och pre-spring som kommer vad jag har förstått. Vad jag har hört är det sängkläderna och en del blusar som kommer då.
    Spoilers kommer nog till Spring kollektionen och den dröjer säkert till jan-febr någon gång väl?
  • malinoski
    smulan0 skrev 2009-11-09 16:27:55 följande:
    fru vanheden skrev 2009-11-09 14:34:48 följande: Men på bilderna från visningen s/s 2010 är du ju flera underklänningar med som är skitsnygga! oddmolly.com/Templates/1.0.1-press_downloads.... o den lila odd molly 54 måste väl va en underklänning/linne?
    Ja undrar om inte 54:an är tänkt att ersätta Spoilern då kanske om inte den kommer i vår som någon sa tidigare idag?
  • malinoski
    triathlet skrev 2009-11-09 18:11:29 följande:
    Har någon av er klickat förbi någon Good t-shirt i storlek 3 och färgen military eller chalk/motsv i någon webshop eller sett irl i butik nyligen? Köpte nyligen en i almost black och den gav mersmak!
    Har du kollat på Tradera? Tyckte jag såg en 3:a där. Däremot minns jag inte i vilken färg.
  • malinoski

Hjälp!
    Ett av mina Odd Molly köp på Tradera verkar ha "försvunnit" på posten! Säljaren krånglade en del efter avslutad auktion. Först kunde hon inte nå sin i-net bank för att kontrollera betalningen. Sen menade att hon var utomlands men lovade att skicka en viss dag. Men sen var flyget försenat och hon hann inte till brevlådan. Hon lovade dock att den skulle vara framme i slutet av förra veckan, men den har fortfarande inte kommit.. Börjar bli nervös..
    Har det hänt er någon gång att plagget inte har kommit? Vad har ni gjort??

• malinoski
    storblomman skrev 2009-11-10 13:04:50 följande:
    Har varit med om att ett paket jag skickat enligt köparen inte kom fram. Var inget dyrt plagg så jag erbjöd mig att betala tillbaka efter ett par veckor när inget paket kommit. MEN ca 2 månader senare hör köparen av sig och DÅ kom paketet, köparen satte åter in pengarna. Vet inte var paketet har varit på vägen. Skickade det som brev, rätt porto och med avsändare.
    Suck.. ja hoppas mitt dyker upp också då.. Ångrar så att jag inte alltid begär att få betala med Payson Garanti. Ska alltid göra det from nu..
    Vissa köpare godtar dock inte det, förstår inte varför?? Visst tar betalningen lite längre innan den kommer fram, men inte så många dagar extra. Vad tycker ni om Payson Garanti, erbjuder ni det när ni säljer på T?
  • malinoski
    isako skrev 2009-11-10 18:21:22 följande:
    Men varför slösa pengar på Payson garanti när det skickas som REK? Lägg till 50 kr o be dem skicka rek istället. Tror tom det blir billigare för dig. Allt över 500 lägger jag till REK för. Hellre 50 kr än 500 kr.
    Ja det har du förstås rätt i, rek är kanske ett ännu bättre alternativ.
    Synd att jag inte tänkte på det tidigare.. :(
  • malinoski
    Tabby skrev 2009-11-10 23:31:08 följande:
    Gillar Sckenker ännu bättre. Så smidigt med att betala och fylla i anmälan för att skicka paket.
    Håller med Tabby, Schenker är ännu enklare. DHL tycker jag ofta strular och de verkar inte alls ha lika många ombud, i alla fall inte i mina trakter.
    Någon som vet om Schenker också har en maxgräns för vad de försäkrar?
  • malinoski
    Bina skrev 2009-11-11 08:21:01 följande:
    God morgon alla! Hur skall man klara en ledig dag utan att dammsuga webben på rea-Mollysar?
    Jag vet, de smygande reorna är dödsfarliga!
    Även fast man har lovat köpstopp inför pre-spring och spring, så hittar man alltid anledningar när det är rea..
    Själv klickade jag hem en andra Voile short dress igår.. Känns inte helt rätt prioriterat, men de är ju SÅ fina..

Tänk om man bara kunde hitta drömmen Firewood Sweater på rea också.. *drömmer*
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III