Frusna flickan skrev 2010-01-29 07:44:44 följande:
Åh jag som har båda skulle ha svårt att välja.. Jag håller med om alla argumenten ang den blå men jag kan inte se att den rosa skulle vara illa till vita jeans heller Jag måste säga att med den rosa är det fullständig kärlek även om den blå faktiskt kan bäras till arbetet en fredag med en liten kavaj över och snygga skor. Den rosa är lite FÖR mys men ändå så fantastskt fin. Jag måste fråga er tjejer. Hur lång tid brukar det ta från Fitts and Company. Jag reashoppade lite där för några veckor sedan och fick mail den 12:e där det stod "We´ll ship rignht away" Ännu har inget dykt upp Och min kompis fyller år snart och ska få comma topen i present. (Hon brukar låna min och får nu en egen i annan färg - vrålbilligt var det) Vägrar gå och köpa något annat..........
När man handlar från Fitts eller andra shopar i USA så kan lev.tiden variera något oerhört. Om allt går smidigt genom tull och sånt så kan det gå på 1 vecka om man har tur, men ibland har det tagit dryga 2 för mig. Tyvärr brukar det då följa med en liten räkning från tullen också, men om du fyndade så kanske det är överkomligt ändå.
Hoppas att du får den snart!
Förresten, så brukar väl Fitts alltid skicka ut ett mail som bekräftar att paketet har gått iväg, ett mer standardiserat mail som säger att "Your package is now shipped..". Var det en sånt du fick? Annars skulle jag nog maila dem och fråga så att de inte har glömt skicka det.
Lycka till! :)