Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Anna Paulita skrev 2009-12-27 21:33:44 följande:
    En fråga gällande voile short dress, jag har läst att den är liten i stl över axlarna på av några och någon annan skrev att var man mellan två stl borde man gå ner en då den töjer sig. Känne rmig väldigt osäker med ens....Jag har allt från 2 till 4 i mina OM kläder. Oftast 3 dock, men det känns som om det beror så himla mycket på modell och tyg.Tips någon?
    Jag är 0 eller 1 och jag har stl 1. Men hade nog kunnat ha även en 0:a. Jag tycker att min är lite stor men inte stor så den stör.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    malin o skrev 2009-12-28 23:19:07 följande:
    Fick ett par blåa strumpor i julklapp som jag är så glad för! Inte en aning vad de kostade...Är sugen på nån ny blus, var på rean i söndags i limhamn, malmö, allt var ganska utplockat redan efter en timme...
    Sockorna kostar 799 i rek utpris.
  • Stargirl

Jag har gjort en sammanfattning på 2009 Odd Molly året. Kika gärna in och kommentera med vad ni tycker!!

www.minmolly.se

• Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-12-29 16:56:04 följande:
    Hmm...tror ni det är någon idé att lägga ut en Summer of 2007 tunic på Tradera? Eller tror alla att de som säljs är kopior. Min är den blekrosa med svarta hyskor. OBS! ingen annons utan bara en stilla undran...
    Du kan ju testa men om du har många goda omdömen så kan du ju iaf se vad som händer. Nu ska du dock inte lägga ut kläder. Mitt i rean och folk har dessutom tomt i plånböckerna. Vänta tills lönen kommit i Januari.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-12-29 19:26:14 följande:
    Hahaaaa.... apropå lågkonjunktur på Tradera. Det verkar iaf inte den här säljaren tro på: www.tradera.com/Odd-Molly-Light-cotton-i-Stl-... . Jösses, den kostade väl 899kr i nypris???(uppenbarligen inte min annons)
    Jag vet var de finns kvar för nypriset dessutom....stackars om ngn köper för det priset.
  • Stargirl

GOTT NYTT decennium och nytt år mina vänner!!!

• Stargirl
    Micjah skrev 2010-01-01 15:39:13 följande:
    Inleder nya året med tråkigheter Köpte mina första OM-plagg nu i mellandagarna och hade min T88 Smock blus (rätt namn?) på mig igår. Hann väl ha den någon timme, sen lossnade sidenbanden på båda sidorna..Känns inte ok i kvalité för ett så dyrt märke! Är det något känt problem? Och vad gör man? Reklamera och hoppas på att nästa håller eller är det lönlöst?Bör man be om kompensation från butiken??Trist!
    Jag fick tillbaka 20% av priset och lämnade in blusen (inte samma blus dock men samma fel) och det kostade mig 30 kr.
  • Stargirl
    MejaKiZnic skrev 2010-01-01 17:22:46 följande:
    Maila ni Odd molly eller för zoovillage där jag köpte min jacka svarar inte blir galen, mailat de flera gånger. Jag vill använda jackan nu ju
    Jag har alltid kontaktat butiken där jag köpte varan för eventuell reklamation.
  • Stargirl
    smulan0 skrev 2010-01-02 11:48:25 följande:
    dagens i-landsproblem: är det för mycket att ha short voile dress i mer än en färg? Har en röd och har köpt en brun men funderar på att sälja den... eller kanske sälja den röda...  vilken tror ni är lättast att sälja? Gillar ju egentligen båda!
    Jag gillar verkligen modellen. Men ansåg att flera i olika färger tillför inte min garderob ngt alls. Inte heller att köpa den i den kortare varianten. Lovely Knit kan jag ha flera av i olika färger, likaså 327:an.....men just det plagget som du nämner vill jag inte ha flera av. Konstigt nog.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III