Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

Perkan skrev 2009-12-05 16:36:26 följande:
    Hej i tråden!Ni som verkligen är OM proffs skulle jag behöva ett råd av om någon har lust! Jag köpte en glazing check dress rosa/rutig förra veckan. Tänkte ev om man kunde ha den på julfesten eller vad tycker ni? Är den inte "festlig" nog kanske? Vad ska jag ha till den i sådana fall? Känner att jag verkligen behöver massa tips! Eftersom den är flanellig så kanske den är lite för "mysig" "vintrig" istället för "festlig", eller vad tycker ni? Hjälp! Tack på förhand.
    Jag har min check me anddress idag i bloggen då vi åkte till IKEA. Tycker den är mer vardaglig än festlig. Möjligen passande för en luciafika eller glöggparty. Men inte en FEST med drinkar och dans. Men det är min åsikt.
  • Stargirl

Gaaaah....helt OT men jag har sån otur med mina tänder den senaste tiden. Har åkt på min tredje rotfyllning för detta året. Helt enormt. Jag frågade hur det kan vara sant att trots att jag går hos tandläkaren varje halvår att det blir så här. Tandläkaren sa att jag har pulpan på tanden så otroligt högt upp. Att i princip varje karies som växer rakt ner slutar i en rotfyllning. Vilken osis va....precis innan jul dessutom.*vinkar hejdå till mina pengar* det är så sorgligt.....buhuuuuuu. Ont gör det dessutom.

• Stargirl
    Moralkakan skrev 2009-12-08 10:29:06 följande:
    Någon som tittar på efter 10 med Malou, visst är det väl en Odd Molly Helena Bergström har på sig?
    Hon är tydigen sponsrad med hela kollektioner från OM. Malou är inte sponsrad utan hon får låna plaggen i sitt program (som iofs är värdelöst och hon är världens sämsta programledare)
  • Stargirl
    isako skrev 2009-12-08 17:58:17 följande:
    Håller ABSOLUT med dig! Fattar inte att hon får fortsätta med sitt pisstråkiga program!!Ääääntligen har jag hittat min spoilertank i chocolate. Idyll interiör hade en kvar o är nu äntligen på väg hem till mig !!! Jiiiipiiieee!!
    Pisstråkiga är milt utryckt. Hon är dåligt påläst, egocentrerad till tusen, varje mening handlar om henne och om när HON var med i "lets dance", hon har ingen aning om vad hon pratar om och har ingen inlevelse. Hon tänker bara på hur hon ska kunna nämna lets dance och när hon var med där........
    Man fattar inte heller att de värdelösa programledarna i Förkväll får fortsätta...även de nämner lets dance ganska ofta. Säkert höjdpunkten i deras liv......
    Kul att du hittat din spoilertank.
  • Stargirl
    ellianne skrev 2009-12-08 20:24:16 följande:
    Hej tjejer!Undrar om någon av er möjligen har en spoiler underskirt i stl 0 och kan mäta midjemåttet? Eller om någon vet om den är stor i storleken? Är sugen på att köpa men vet inte om jag kommer i en 0:a...Hälsn.Lena
    Om du inte är en solklar 0:a så ska du inte köpa den. Den är stum och smal i modellen, Jag är oftast en 0:a men på vissa plagg har jag en 1:a bla i Taradiddle och Spoilerdress. Jag kan tyvärr inte mäta då jag saknar måttband
  • Stargirl
    Tabby skrev 2009-12-09 15:59:33 följande:
    Stargirl, du har väl Angelina dress?Vilken storlek har du? Har förstått att du har 1 i Taradiddle.Hur sitter den på? Hade du kubbat ha annan storlek i A dress än den du har?Har 1 i Taradiddle så jag unbdrar om 0 eller 1 är bäst i A dress.
    Jag har stl 0 på Angelina dress och stl 1 på Taradiddle. Båda passar utmärkt.
  • Stargirl
    Tabby skrev 2009-12-09 16:11:31 följande:
    Får jag be om en tjänst? Kan du mäta (tvärsöver) det lila spetsbandet precis under bysten?
    Jag saknar måttband.....Men gör det gärna när jag hittat ett.
  • Stargirl
    brawny skrev 2009-12-09 20:26:14 följande:
    hörni, en snabb fråga: hur är superpleated i storlek?
    Stor, så du kan gott gå ner en stl om du vill.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III