• Tabby
    brawny skrev 2010-01-19 16:04:56 följande:
    Haha, vad rolig du är! Jag skulle sälja den i powderm tycker att den är snyggare i grått.
    Agree .
  • Tabby

Har idag testat appeteaser dress och linnet. Söta, men ganska genomskinliga (i alla fall chalk).
    Dressen är mer tunika längd tycker jag.
    De är åt det lite små hållet. Testade 0 och 1 men föredrog 1. (Brukar ligga mellan 0och 1.

Sen har Milk and Honey 50 % på sitt sortiment i GBG nu. Hittade en silkwrap . Fanns bl a kvar en i st 2 när jag gick.)
    Oles döttrar har knappt någon Om kvar på rea, men de hade once in a life time coat i powder st 1 för 50 %. Sen ett gäng mössor.
    Kålle och Ada har kvar en hel del, men det är fortfarande  bara 30 % hos dem.

• Tabby

Vilken blogg var det som visade hur man korrekt knöt silk wrapen?

• Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 18:54:56 följande:
    In.at.on.sport i Torslanda (Gbg) har och skickar.
    Vad hade de mer?
  • Tabby

Ok, kan ni sluta tjata om Fonda dress...jag ska inte ha den......hör ni det... för dyrt för velour dress...men attans vad snygg {#lang_emotions_wink}......

Så....sluta fresta...{#lang_emotions_wink}

• Tabby
    isako skrev 2010-01-23 12:56:52 följande:
    hihih Skall du inte?+ den som är såååå fiiiiiiiin Sötnos! Tusen tack för dina fina kommentarer i bloggen! Grattis!!! Så är det för mig o spoiler tank i blue. Vill SÅ gärna ha den och kjolen i strlk 4a..!! Hade tanken men sålde!!!
    Har inte hittat den i rosa någonstan i st 0 så än så länge står jag emot.

Så lite så...när jag går in i din blogg och kollar på dig och Fondan så börjar jag i huvudet nynna på låten....Isn´t she lovely....
  • Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-23 23:28:22 följande:
    Minns ej var du bor men fick för mig att du är i Göteborgare som jag. Kanske det finns kvar på RUS på Karl Gustavsgatan? Hon sa att hon skulle ta in i alla färger men få nollor. Ring och kolla på måndag 031 701 0870 Hon kanske skickar eller så kan jag hjälpa dig med det.
    NEJ....det där läste jag inte Frusna Flickan....speciellt inte efter att ha fyndat på reor.

Blundar hårt och slår mig för öronen och säger...lalalalalal .
  • Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-23 23:59:08 följande:
    Kanske är jag trött nu men jag trodde att någon ville ha hjälp att dammsuga efter en rosa 0:a.. Kanke var det inte du? Sorry! Inte meningen att frestas :-:Grattis till reafynd!Jag sitter här och oroar mig för att mina Fonda i stl 3 ska vara för liten om baken/höfter.. Gillar när det är lite mer vidd i kjolarna och fint fall för att jag ska känna mig bekväm. Om den inte passar är det nästan bättre att lägga den på T än att skicka tillbaka och stå för frakt osv nu när trycket är som det är, el vad tror ni?Herregud var många OM det är på T nu.. Och helt plötsligt går comma top högt. Vad har hänt?? Den som gått så lågt jämt. Kanske man skulle sälja en? =mer pengar till nytt ha haObs! såklart ingen annons
    Det var SKrutteruttan...det var Skrutteruttan....inte jag....
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III