Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-23 17:07:45 följande:
    Hur funkar det där? Mailar man bara vad man vill ha? Tjejen är svenska va? Har iofs inga problem att skriva på engelska men vill ju inte göra bort mig. Jag har shoppat idag!!! Bild i bloggen.
    Supersnyggt!
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 17:24:43 följande:
    Jag håller med dig Stargirl. Andra märken man inte har lika bra koll på vill man ju veta om de är nya eller inte. Mn tfn plingade till sent  i em så nu kom mitt paket från CD med Fonda, 100 gr frill och appeteaser... Ska försöka fota im ifall ngn vill se. Får se vad som får stanna. Imorgon kommer också chrysalisen *längtar. Jag såg en stackars chrysalis i stl 2 dark cherry på RUS idag ifall någon annan letar, men det var kl 13 så den kan ju ha gått. Ursäkta mitt tjat om denna. Vet bara att den sålt slut i raketfart överallt. Om min fonda sitter bra vill jag ha ha en rosa också. Hur 17 ska man få tag på det??
    Jag vill gärna se bilder

Jag är också grymt sugen på en rosa Fonda.

Sylt- nu har jag provar Full emb smock powder med Indiskas grå kjol och det blev snyggt tycker jag. Lite mejkad i fejset så funkar det nog. Känner mig lätt blek denna tid på året. Skickar din kjol imorgon.
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2010-01-25 17:59:41 följande:
    Wieeee idag är jag GLAD!!!  Min alpaca mix long cardigan i powder har ÄNTLIGEN hittat hem från BlueLawn. Den har legat på utlämningsstället sedan den 11 januari, men jag har INTE fått någon avi. Huvudsaken är att den är på plats.  Jag har haft kontakt med Charlotte Göteborg som höll min Chrysalis wrap i dark cherry och nu är den betalad. Förhoppningsvis leverans imorgon!  Underbara Tindrisen hittade en Fonda dress i pink till mig *tack sötisen*
    Låter som en mycket bra dag
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-01-25 18:26:13 följande:
    Perfekt! Om vi skall ses irl kan vi klä oss som tvillingar *jag skojar, eller gör jag...?*
    Tror inte du skojar. Och jag tror att S kommer bli bra på dig. Jag kan ha den och jag är större än dig. Sen är väl frågan hur man vill att den ska sitta, jag får dra upp min en bit i midjan för att bara själva "volang"-delen av tyllen ska synas och inte resten av kjolen.
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-01-25 18:35:07 följande:
    Låter toppen. Inte dumt att ha strl S över höfterna *njuuuter och lurar mig själv* Tackar massor för hjälpen!
    Du, det är jag som ska tacka. I owe you!
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2010-01-25 18:26:11 följande:
    Min sura butik i mitt centrum har Crysalis silk wrap om ngn vill ha..... De skickar om man är sugen.
    Vad sugen man blir
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-01-25 18:36:23 följande:
    Nu vill jag se bild på era kreationer. Nyfiken!!!
    Enda kruxet är att sonen tappat kameran i golvet (låter som en usel ursäkt, jag vet men så är det) så bilderna blir sådär. Den har inte längre autofokus utan bara manuell. Får se om jag kan posera huvudlös senare ikväll
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-01-25 18:36:23 följande:
    Nu vill jag se bild på era kreationer. Nyfiken!!!
    Kan ju inte komma ifrån tanken riktigt att man ser lätt gravid ut vilket iofs kanske inte gör något senare men nu ser man rätt "fluffig" ut
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-01-25 18:40:01 följande:
    Bra att ha tjänster innestående i cyberspace
    Sant! Särskilt som jag har nära till OM-butiken

Åh, jag har helt snöat in på ett Fields of lace men de är ju så attans dyra. Även de på Tradera hamnar ju runt 1300-1500 kr vilket är mycket för ett linne. HUr fint det än är... Sen är jag sugen på Fondan trots sitt höga pris. Det kanske är tur att den rosa är slut överallt. Fast å andra sidan kanske den mörkblå blir snygg till sommaren och vita leggings?
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-01-25 18:42:35 följande:
    Men det är bra med en fluffig överkropp - då ser benen ut som sparrisar *inbillar mig själv igen*
    Haha..du har en poäng där. Om det inte vore för att mina ben ser ut som stockar- också Nåväl, det är var det är.
    Sylt skrev 2010-01-25 18:47:39 följande:
    Mitt problem är att jag är så otroligt seg i starten. Jag längtar mest efter saker från gamla kollektioner. Fondan hade jag helt klart kunnat tänka mig om jag inte hade en velourvariant redan, så jag skall försöka stå emot. Skulle iof inte tacka nej till en velour hood i almost black... har bara hittat i utländsk shop.
    Sådär funkar jag också. Kommer på "must haves" gärna något år senare när de är skitsvåra att få tag på. Tur att det finns de som liksom jag tröttnar på plagg efter ett tag. Man får hålla koll på Tradera och Trendsales.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III