• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Pokergirl skrev 2010-01-25 20:36:56 följande:
    *puff* Ingen som kan hjälpa mig?
    Tyvärr så har jag inga sådana byxor och kan inte hjälpa dig.
  • Morty
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-25 22:14:19 följande:
    Vad är det för nåt jag har dragits in i... ;) Efter att jag blev så nöjd med fonda dressen och chansen dök upp på en velour hooded tunic i almost black på tradera slog jag till på den med nyss... Men nu får jag allt lägga band på mig ett tag!
    Det är farligt!!!! Men ack så snygg du blir. {#lang_emotions_kiss}
  • Morty
    Sara Mia skrev 2010-01-25 22:18:01 följande:
    Ni som sitter lyckliga med era Fonda dressar. Jag klickade hem en igår kväll (den sista de hade) och är rädd att den blir för liten. Brukar oftast ha 1 upptill och 0 nertill. Nu blev Fondan i 0, men på produktbilderna (vilket jag tycker är snyggt) sitter den ju åt över bysten. Funkar o då tror ni? Vill ju så gärna ha den. I-landsproblem? Javisst! 
    Jag tror den kommer sitta kanon på dig. Jag som har 3 i Deidre Dress har 2 i min Fonda och du har kanske sett hur den sitter på mig.
  • Morty

Frusna flickan skrev 2010-01-25 22:44:50 följande:
    På fondan? Jag kan inte fota frillarna eftersom jag inte vill packa upp den rosa som är i fel färg och ska gå i retur. Och den vita är ju i stl 1. Appeteasern vill jag dessvärre INTE visa mig i - såg inge bra ut alls... Ser riktigt fläskig ut om höfterna. (jag hoppas ingen tar illa vid sig att jag säger så, är vanligtvis rätt nöjd med min halvkurviga kropp) Fondabilder kan jag lägga i bildtråden dock, fast inte på stuts Ursäkta att jag spamar hela kvällen. Har inget roligare för mig Som vanligt.
    Som jag då. Fast det är kul med lite liv i tråden. Tänk vad den där Fondan kan ställa till med.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-26 12:15:20 följande:
    Lycklig! Sålde min grå Angora Long Cardigan (heter den så) eftersom jag hellre ville ha en blå. Har kollat förgäves på Tradera efter en sådan men hittar ingen. Idag i min lokala OM-butik hittade jag just en sådan I MIN STORLEK till halva priset!!! Sålde min grå för 1400 pix och fick en ny blå för 849.-!!! Köpte även en Check me andress (namn, igen?) för 749.- som gick direkt till sömmerskan för att få banden förstärkta, det bjöd affären på eftersom OM gått ut med att de sitter löst på vissa exemplar. Får den på torsdag. Bra köp, tycker jag!!!
    Wow! Vilka härliga fynd du gjorde!
  • Morty

Någon som letar efter Fonda Dress i pink? Den lokala butiken här har några kvar, kollade dock inga storlekar. Ja samt chalk och almost black. Affären heter Kings & Queens och finns i Höllviken. Fick veta idag att de skickar och man gör ett kortköp via telefon.

• Morty
    Frusna flickan skrev 2010-01-26 14:12:57 följande:
    Tack vad du är rar! Mina kurvor är jag dock sur på nu... Fondan var ljuvlig på - Appeteasern katastrof och nu är inte min älskade efterlängtade chrysalis så fin på- Jag vill ha liiite mindre byst och smalare midja. Den är så sjukt vacker men jag deppar lite faktiskt. kant bandet blir liksom lite för stort och står ut som det ej hade gjort med lite mindre bröst. Så är det inte på puppa silken. Varför?? Får trösta mig med två fina fondor istället. Lyckliga jag har en rosa 3:a on the way nu också (Tack bästa M!)
    Neeej passade inte Chrysalisen? Gud var trist.
    Japp, snart ska jag iväg och posta ett fint paket till dig.
  • Morty
    EJLM skrev 2010-01-26 15:46:35 följande:
    åh, jag är kär i trencen från vårkollektionen, hittar den dock ingenstans på nätet, någon som vet var den går att köpa och vad den kommer kosta?
    Vilken är det? De har precis haft sitt första släpp så det kanske kommer vid något av de senare tillfällena.
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2010-01-26 18:39:49 följande:
    Nu har jag lagt in en grynig bild i bildis. Ang, Chrysalisen Morty: Jag inser att banden inte blir så utåtstående om jag varit smalare om magen. Om jag stänger den på ett annat sätt - så att mittentygerna inte går ihop utan har 5-10 cm öppet fram då sitter den bra upptill, drar jag åt så att den är stängd blir det stort ovanför brösten. Den är nog faktiskt tyvärr lite liten för mig, dock perfekt i armar/axlar. Kanske får den göra någon anna lycklig. Och jag är så glad att jag fick tag på den för jag hade ALDRIG kunnat släppa den annars. Det är ju så vissa saker passar en bara inte och så ändrar de lite med åren, olika modeller och så. Och en tunika för 1900 kr måste sitta perfekt tycker jag. Men jag ska ha den hängande här på väggen och njuta av hur vacker den är litegrann. Och se fram emot en rosa Fonda istället!
    Ja absolut det ska kännas helrätt! Men som sagt, hade du inte testat den så hade du grämt dig rejält över det. Kommer ju en massa annat fint framöver också. Ja den rosa Fondan är jättefin!!! Den kommer bli supersnygg på dig. Jag är ju rödlätt så jag har fått för mig att jag inte passar i den. Håller mig till rött, lila, blått, grönt m m.
  • Morty
    Mabimao skrev 2010-01-26 21:10:58 följande:
    Fiiin. Och det är min med....men jag funderar på att returnera min....svimmade nån nu?.....
    *jag gjorde* {#lang_emotions_wink} Kom ni inte överens du och Fonda?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III