Frusna flickan skrev 2010-01-26 18:39:49 följande:
Nu har jag lagt in en grynig bild i bildis. Ang, Chrysalisen Morty: Jag inser att banden inte blir så utåtstående om jag varit smalare om magen. Om jag stänger den på ett annat sätt - så att mittentygerna inte går ihop utan har 5-10 cm öppet fram då sitter den bra upptill, drar jag åt så att den är stängd blir det stort ovanför brösten. Den är nog faktiskt tyvärr lite liten för mig, dock perfekt i armar/axlar. Kanske får den göra någon anna lycklig. Och jag är så glad att jag fick tag på den för jag hade ALDRIG kunnat släppa den annars. Det är ju så vissa saker passar en bara inte och så ändrar de lite med åren, olika modeller och så. Och en tunika för 1900 kr måste sitta perfekt tycker jag. Men jag ska ha den hängande här på väggen och njuta av hur vacker den är litegrann. Och se fram emot en rosa Fonda istället!
Ja absolut det ska kännas helrätt! Men som sagt, hade du inte testat den så hade du grämt dig rejält över det. Kommer ju en massa annat fint framöver också.

Ja den rosa Fondan är jättefin!!! Den kommer bli supersnygg på dig. Jag är ju rödlätt så jag har fått för mig att jag inte passar i den. Håller mig till rött, lila, blått, grönt m m.