• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Pyttisens mamma skrev 2010-01-30 22:26:38 följande:
    Nu har jag klickat hem en everyday short cardigan i royal från CD:s rea :) Färgen verkar jättehärlig, och modellen med!
    Grattis!! Färgen är underbar. Kommer bli jättefin på dig.
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2010-02-01 21:57:12 följande:
    Tack! Jag slog till när priset var så himla bra. Nu får ja se om denna går runt mig. Jag brukar ju inte ha 4:a så det blir spännande. Tyckte ju inte att trean satt bra alls så nu får jag se hur det går med denna. Vem var det som köpte en chrysalis med lågt köp nu pris av samma säljare nyligen? Jag blir så orolig att det ska vara något fel när det är så bra pris trots många goda omdömen.
    Det var väl både Pinglan & smulan som shoppade loss. Om det skulle vara problem så är vi några i Malmö som kan göra hembesök. 
    Hoppas denna sitter bättre!
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 10:50:44 följande:
    Deras egen webshop finns ju. Vill ha hjälp förresten! Ett av de namnen som Waomi inboxade mig har förmodligen lurat mig ordentligt.. gjorde ngt otroligt klantigt och sålde henne en tunika på Blocket och skickade den när hon mailat mig en kopia på insättningen. Inga pengar kom såklart in på kontot och nu har det gått 1 1/2 vecka och hon skyller på att det blev fel på insättningen första ggn och att hon gjorde om den i torsdags men att det fr hennes sparkonto tar 3 bankdgr. Fortf idag inga pengar dock. Hon svarar på sms men ej om man ringer. Jag vet var hon bor, hur hon ser ut (googlade henne . Gör polisen ngt alls om man polisanmäler henne? El ngt annat förslag vad jag ska göra?
    Skicka ett sms att du kommer polisanmäla om du inte får pengarna eller om hon skickar tillbaka tunikan och se vad hon svarar.
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:02:55 följande:
    Har gjort ett par ggr nu men hon är iskall och säger att pengarna är på väg Riktigt sur är jag och har stor lust att åka hemma till den där lilla bruden och dra henne i håret..lite långt till Linköping bara. Waomi hade dock kontaktuppgifter till hennes mamma så jag hoppas jag kan få dem så kan jag ringa henne
    OK, ja då tycker jag du ska ta oh kontakta hennes mamma.
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:21:51 följande:
    Nu svarade hon att hon sms:at mig att hon skulle sätta in pengarna när hon får pengar på onsdag el torsdag..??!! Har hon inte skickat till mig så det måste vara ngn annan hon lurat. Och sen svarade hon att hon visst gjort insättningen men att jag inte fått några oengar pga att hennes överföring inte funkade för att hon inte hade några pengar!! Ehh då kanske man inte ska köpa ngt! Och hon påstod då i torsdag att hon varit inne på banken och gjort överföringen..skulle de inte ha sett redan då att det inte fanns några pengar eller?
    Vilken skum typ!!

Jag skulle gärna vilja ha den där listan på personer från Tradera om någon vill inboxa.

Lite farligt att vara sjuk och sitta i soffan och surfa runt i alla webshoppar...............{#lang_emotions_innocent}
  • Morty
    smulan0 skrev 2010-02-02 11:38:19 följande:
    ingen wrap idag i posten. Mailade henne och hon skrev att den är på väg. Så om den inte kommer med andra postutlämningen idag eller imorgon så är det definitivt något fel!!! Jag håller er uppdaterade!
    Hoppas verkligen att den dyker upp imorgon!
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:37:21 följande:
    Ok lyssna på den här nu..Nu har det blivit fart i henne: "Ok då är jag ärlig! Ja jag har varit så otroligt dum att jag lurat människor på pengar när jag har haft problem. Jag ahr gjort mkt dumma skaer som jag ångrar varje dag och som jag kommerat få ångra varenda dag. jag kan knappt sälja ngt utan att folk tror att de ska bli lurade av mig för att jag är känd! Men dig har jag inte lurat. Ja jag har sagt att jag betalat när jag inte gjort det men jag har inte haft i tanken att lura dig! Jag ahr full förståelse för att du tror det men så är det inte. Om du ger mig en sista chans så betalar jag dig så du har pengarna senast i morgon fm. eller så har jag nya odd molly kläder om ngt är intressant.""
    Men hallå!!!!! Hon behöver ju hjälp. Hoppas innerligt att hon betalar och att du har pengarna imorgon. Annars får hon ju ta och skicka tillbaka tunikan till dig.
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 11:56:41 följande:
    Jo det kan man ju hoppas...är så jäkla irriterad på denna brudjäkel! Har ingen lust heller att ta tillbaka en tunika som hon förmodligen använt...
    Nej, det har du rätt i. Ja, man blir ju jäkligt sur på folk som bara är ute efter att luras. De förstör ju för så många andra.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-02 13:12:42 följande:
    Får ni svar från Anna på Country-Dreams när ni mailar...? Jag skickade en retur (byte av storlek) till henne i måndags förra veckan, och när jag nu mailat (tre gånger) och frågat om returen kommit fram så får jag inget svar på min fråga... Fick ett svar i torsdags att "vi har ej hanterat denna veckans returer". Men jag vill ju ha min top (en vit 100 gr frill top) jag har betalt för. Någon här som har erfarenhet av byten / returer hos CD? Hur har det funkat?
    Har du provat ringa? Jag har bara bytat en gång och då åkte jag hem till henne. Men numera finns de i Malmö.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-02 13:24:22 följande:
    Hej! Nej, jag har bara mailat. Väntar någon dag till, sen ringer jag om paketet inte dyker upp i min postlåda.
    Ja, man vill ju veta så att plagget kommit fram till dem o s v. Sen längtar man tills man får det rätta plagget i retur.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III