Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Odd Molly - för oss inbitna del III

NU finns bilderna på min blogg!

lilla-ji.blogspot.com

Garanterat äkta.

(Kommer att ta bort bilderna om en stund - så kolla nu ni som e intresserade. ).

• Sue  Ellen
    Hilti skrev 2009-12-29 15:30:37 följande:
    Tack snälla! Mine long socks ser ut som din kofta. Min kofta är garanterad en urusel kopia. Nu har säljaren redan hört av sig. Det var en stackare som hadde köpt den på Tradera. Jag får mine penger tillbaka, och skal returnera koftan Tack så mycket alla! Om någon som har Odd Molly blogg vill lägga ut bilder på en kopia jämfört med orginalet så får ni gärna låna mina kort på kopian som ligger på bloggen, eller inboxa så skickar jag bilder via mail.
    Vassego! Mina bilder får också lånas (kan maila dem om någon vill).

Va bra att du får tillbaka pengarna!!
  • Sue  Ellen
    Puffig Pingla skrev 2009-12-29 15:31:01 följande:
    Grejjjt Sue Ellen. Så ser min tvättlapp ut också. Kollegorna börjar titta konstigt på mig nu när jag sticker in huvudet i koftan med jämna mellanrum. Tror väl att jag drabbats av nån social fobi under julen.
    ASG
  • Sue  Ellen

Rea på havenstockholm.se! Slog till på en vit blus (#481), hoppas de uppdaterat sitt lagersaldo!!

(Inte min butik - bara glad att jag hittade rea i min storlek!).

Det finns lite rea-grejer kvar, bla rosa Lovely Knit & freedom blouse.

Gonatt!

• Sue  Ellen

Hej hopp!

Jag funderar på mitt köp av #481 Voile blouse (denna: www.havenstockholm.se/Anna/images/shop/500_odd_voilechalk.jpg).

Hur är den i storleken?
    Jag är ibland 2 ibland 3, väldigt olika.
    Har ingen "hylla" att skryta med, så kanske det räcker med en tvåa...?

Beställde den i 2 igår, men tvekar... Nån som vet om den e väldigt liten i storleken?

• Sue  Ellen

Ingen som har #481 Voile Blouse s/s??
    Är den normal i storleken?
    Pliiiiis.

• Sue  Ellen
    100 gr frill I/s top white & en vit Fonda dress är nu beställt!!!

Hoppas det passar! Velade länge mellan den vita eller rosa Fonda dressen, men valet föll på den (opraktiskt) vita!

• Sue  Ellen
    Morty skrev 2010-01-20 13:35:00 följande:
    Skoj! Har du beställt i Sverige så kläderna har börjat komma menar jag. Var inne i lokala affären men inget nytt ännu.
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken.
    Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
  • Sue  Ellen
    Sue Ellen skrev 2010-01-20 13:56:01 följande:
    Jag beställde på Country-Dreams, Anna i Höllviken. Tror den vita Finda dressen kan bli snygg till solbrännan i sommar.
    Äh, FONDA dressen menar jag off kors!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III