Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Odd Molly - för oss inbitna del III

Frusna flickan skrev 2010-01-29 12:34:16 följande:
    Men jag reafyndade idag. Ett par supersöta halvhöga kängor i lite mormorstuk med hög (inte för hög) klack och snörning från Rizzo för 499 kr!!!!!!!!!! hade kostat 1799 kr. Så himla fina och passar så fint till massa OM-klänningar, ska ha den till Fondan imorgon.
    Wow! Vilket fynd!! Grattis! De där kängorna passar ju till allt! Jeans, leggings, klänning, ALLT!
  • Sue  Ellen

By the way: såg skitfina underklänningar på Indiska idag, i benvitt (chalk). Spetskant nertill och även upptill. Liten rosett (i samma färg) i v-ringningen också. Ångrar att jag inte köpte en! 149 pengar kostade den. Billigt, ju! Hade säkert blitt fin under min blå Fonda.

• Sue  Ellen
    Frusna flickan skrev 2010-01-29 13:15:20 följande:
    Här är stövlarna som jag ska ha med voile short dress och Fonda nu fram tills det är dags för vårskor. Dessa får glädja mig idag och försöka få mig att glömma Fitts & Co. Ursäkta min ilska förut... Tack för tips om Comma top men det var en present till min bösta kompis som brukar låna min för hon tycker omd en så mycket. Nu skulle hon få en egen i annan färg och den kostade knappt 400 med frakt. 50% blir ju 650 kr och då ska man betänka att jag även betalt Fitts...   =dyrt Så det blir inte att jag köper någon mer sån.. Sue-Ellen - Tack för tips om underklänning! Jag behöver verkligen investera i några billiga. och spoilers går ju ändå inte att få tag i min stl (vill ha 4 på dem).
    SÅ snygga!! Avis...
    Underklänningen på Indiskan fastnade i mitt huvud, ska köpa den imorgon. Ibland kan det vara bra att fundera ett par timmar, jag köper en massa plagg som aldrig används, men en underklänning har man väl alltid nytta av!
  • Sue  Ellen

Nu verkar det som att CountryDreams fått in fler Fondas! Alla färger! Blev sugen på en vit oxå...

• Sue  Ellen

Ursäkta att jag skriver en miljon inlägg i den här tråden, men måste bara berätta att jag hittade strumpbyxor idag i EXAKT rätt lila-cerisa färg som kantbandet i min check me andress (chalk). Det fanns på H&M, om nån skulle vilja ha. Dessutom till det fashionabla priset av 39,50!

• Sue  Ellen

Jag har finkammat alla webshoppar efter en spoiler underskirt (powder eller rose, helst) i storlek 2 (eller möjligen 3), men det är ju HOPPLÖST!!!

HUR ska jag få tag i en sån????

Någon som vet?

• Sue  Ellen
    Tindrisen03 skrev 2010-02-01 13:56:09 följande:
    Var bor du? Åhlens city i Sthlm hade fått in flera i båda chocolate och sen var det puder el rose (kommer ej ihåg vilken)
    Men de skickar väl inget...? Jag bor i Skåneland.
  • Sue  Ellen
    Tindrisen03 skrev 2010-02-01 14:06:27 följande:
    Ska dit idag ialla fall så jag kan kolla vad som finns. Kan köpa och skicka om du vill. Vilken stl/förg vill du helst ha? Tror bara att det fanns puder el rose dock.
    Vill du det??? GLAD!!! Kan jag maila dig (mailadress?)
  • Sue  Ellen
    smulan0 skrev 2010-02-01 14:13:35 följande:
    Bor du i skåne? Vad kul! Ska du inte va med på skåneträffen då? Kolla på mortys hemsida!
    Hej hopp! Japp, jag bor i Kristianstad. Har sett att det ska bli en Skåne-träff, men jag kan inte just det datumet. Synd, det hade verkligen varit toppenkul!!
  • Sue  Ellen
    Tindrisen03 skrev 2010-02-02 10:50:44 följande:
    Deras egen webshop finns ju. Vill ha hjälp förresten! Ett av de namnen som Waomi inboxade mig har förmodligen lurat mig ordentligt.. gjorde ngt otroligt klantigt och sålde henne en tunika på Blocket och skickade den när hon mailat mig en kopia på insättningen. Inga pengar kom såklart in på kontot och nu har det gått 1 1/2 vecka och hon skyller på att det blev fel på insättningen första ggn och att hon gjorde om den i torsdags men att det fr hennes sparkonto tar 3 bankdgr. Fortf idag inga pengar dock. Hon svarar på sms men ej om man ringer. Jag vet var hon bor, hur hon ser ut (googlade henne . Gör polisen ngt alls om man polisanmäler henne? El ngt annat förslag vad jag ska göra?
    Vad otäckt! 3 bankdagar brukar ingen överföring ta, högst ett dygn är det väl? Jag hade väntat några dagar till, sedan hade jag polisanmält. Vet inte hur mycket polisen gör åt det, men eftersom du vet vem personen är så kanske chansen är större att det går att reda upp. Hoppas! (Har mailat dig! ).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III