Inlägg från: Sue Ellen |Visa alla inlägg
  • Sue  Ellen

Odd Molly - för oss inbitna del III

Bina skrev 2010-01-20 14:13:39 följande:
    Sue Ellen.. skoj att du gav dig på den vita - den ser URLÄCKER ut men jag vet hur irri jag blir om det blir solkigt efter halva dagen.. jag satsade på annan färg. Nu hoppas vi på snabb leverans
    Mmmm... Funderade fram och tillbaka mellan rosa, blå eller vit, men tyckte den vita var så snygg att jag inte kunde låta bli den. Får köpa hem ett lager med Vanish så jag vågar använda den också.
    Tänker den ihop med ett par uppvikta snyggt slitna jeans och mina nya vita converse light.
    cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/3e/b/AAAADObCVWYAAAAAAD66_g.jpg
    Längtar till våren nu!!!
  • Sue  Ellen

God morgon!

Ingen mer än jag som besällt en VIT Fonda Dress...?

• Sue  Ellen
    smulan0 skrev 2010-01-21 09:25:50 följande:
    mollyista.blogspot.com/2010/01/fonda-dress.ht... Här är en till. För ni är väl inte samma person eller???
    Nej, vi är inte samma. Här är jag:
    lilla-ji.blogspot.com/

Velar fortfarande: vit - blå - vit - blå - vit - blå...???? Fonda dress, alltså... Kanske ska beställa den blå också och bestämma mig i lugn o ro här hemma när de kommer i posten??
  • Sue  Ellen

Pratade precis med Anna på C-D, de skickade MASSOR med Fonda Dressar igår, kanske man får sin redan IDAG?! Hoppas, hoppas!

• Sue  Ellen

Hej hej!

Tvekade länge mellan vit eller blå Fonda Dress när jag skulle beställa från C-D igår. Valet föll på en VIT (som jag rapporterade här ). Men i morse när jag sovit på saken hade jag ändrat mig. Jag ringde Anna på Country-Dreams och idag skickade hon en blå istället. Gött! Hoppas nu bara att den passar. Jag tog en storlek 2, hoppas det blir bra.
    En undrar: kan man ha Fonda Dressen som den är, eller man kanske ska tolka den mer som en tunika...? Jag hade tänkt ha mörkblå strumbyxor, vita knästrumpor och bruna stövlar till den nu, men den kanske är för kort...?

• Sue  Ellen
    Nala skrev 2010-01-21 20:58:41 följande:
    Hej tjejer Den här tråden och alla bloggar är ju helt livsfarliga för min plånbok. Har äntligen gått ner rätt mycket i vikt så att jag kan shoppa lite fina kläder, har typ 8 års klädkonto att ta igen :) Nu har jag shoppat en almost black Parkas-jacka, en brun Voile short dress på Tradera på kort tid och idag råkade jag klicka hem en Fondadress i almost black. Nu får jag limma fast händerna på stolen ett bra tag framöver :)

Känner VERKLIGEN igen mig!!
  • Sue  Ellen
    Morty skrev 2010-01-21 22:05:41 följande:
    Ja, jag ligger mellan 2 och 3. Har en Deidre Dress och den kunde jag ha i 2 men tog 3:an då den kändes mer bekväm över ryggen. Ryggen är visst lite bred. Aja, jag får se när den kommer imorgon annars får jag byta till en 3:a om det finns kvar någonstans. Jag är inte orolig.........än. Har en hel del affärer här runt om som kanske får in den blåa. *hoppas*
    Jag är precis som du: mellan 2 och 3 i Mollysar. Har också beställt en blå i storlek 2... Blev ju helt nojjig nu: BARA DEN INTE E FÖR LITEN!!!!
    Som det ser ut just nu så verkar Country-Dreams ha den i stl 3, men man vet ju aldrig hur snabbt de tar slut ifall man skulle vilja byta, menar jag.
    Vi får hålla tummarna för att de ska passa!!!
  • Sue  Ellen
    Morty skrev 2010-01-22 09:21:39 följande:
    Ja vi får hålla tummarna. Hoppas min dyker upp idag.
    Min med. Vet inte hur CD skickar, men är det med A-post bör den ju komma idag. Vi ska ha födelsedagskalas för äldsta sonen imorgon, hade varit skoj att va fin i en blå Fonda Dress.
  • Sue  Ellen

Nu säljer www.bodhi.se lite mer än bara OM´s underkläder. Bland annat Fonda Dressen om någon blivit utan.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III