Odd Molly - för oss inbitna del III
De enda jag känner till är deepfling.com och Fitts & Company. Tar som sagt gärna emot tips på fler!
Tack på förhand!
UAD ska vara AUD, suck ...
Idag har jag sett och provat pre-spring IRL. Och jag kan lova att de är mycket finare i verkligheten än på bild!
Jag provade bl a duvet l/s tunic - den finaste av dem alla. ursnygg och figursmickrande, dock väldigt tajt över bysten.
Duvet dress är en dröm, doch är jag anti råa kanter, funderar på om det är värt att lägga flera hundra på att fålla upp en klänning som redan går loss på nästan 2500 kr. Hm.
Alchemistry s/s är en riktig liten pärla, så fin med sin detalj i ryggen. Riktigt OddMolly-ig!
Jag var köpsugen som 17, men eftersom jag hittade kläderna hos lilla Mathildes i Stockholm och personalen var lika nonchalant och oengagerad som vanligt gick jag därifrån tomhänt. Jag handlar inte i en butik där personalen inte ens orkar möta min blick eller hälsa när jag tittar på dem.
Så nu ska jag nätshoppa!!!
Japp, då var Duvet l/s tunic i rött/vitt som jag provade på Mathildes igår, hemklickad hos Tintin. Yippee!
Tvekar på klänningen och Alchemistry, tycker det är rövarpriser. Och, som jag tjatar om, dessa fula råa kanter på så rara ärtor ...
Jag är nöjd iallafall.
Sara Mia skrev 2009-12-05 00:33:31 följande: