Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker

Odd Molly - för oss inbitna del III

En liten rapport efter att ha varit på Mathildes idag (PK-huset);

Det börjar bli väldigt urplockat, mycket är redan slutsålt.
    En hel del är redan nu sänkt med 50%. Bla shopapde jag strumpor (jag som absolut inte skulel ha några såna!) till halva priset.
    Köpte också bla en alpaca mix long cardigan, en sån skulle jag heller inte ha ...

OnceInALifetime Coat finns kvar i alla färger och storlekar, 4 200 kr. Även Noblesse Coat fanns det ganska många av.

Så ni som har tänkt fynda - skyndaskynda ...

• NewYorker
    Tabby skrev 2010-01-03 19:17:47 följande:
    Då ska jag försöka ringa i morgon och se om de har kvar long mix cardigan st 0 i royal ( för du boterade möjligtvis inte om det fanns )?
    Fanns! Storlek 0 fanns i rosa (någon enstaka) och royal.
    Jag köpte royal. Fast i storlek 2 ... Den är sååå fin!

Dock bara 30% rea på den!
  • NewYorker
    Sandra G skrev 2010-01-03 19:43:52 följande:
    NewYorker:Vad fanns det mer för nåt kvar?
    Hm, få se vad jag kommer ihåg ...

A One Silk Dress, Coolwool cardigans, Brand new second hand dress, strumpor, scarfes, spoilers (tanks och långa), Subzero wool sweater, plånböcker, T88 tunic, mössor, trosor, Cardigan Afterski, top frill, philander blus, frill longsleeve, cottonpoly tank, ruffle skirt ... mm

Men, som sagt, det börjar bli urplockat i storlek, och mycket av det somm fanns när rean började är helt slut nu.
  • NewYorker
    MammatillO skrev 2010-01-04 07:20:48 följande:
    Mathildes i PK-huset.

Jag tror dock att jag förvirrade er, det är A One Silk Camisoles, dessa

http://www.fittsandcompany.com/shopping/pgm-more_information.php?id=522&customernumber=&=SID#MOREINFO

som finns, inte de vanliga med spets (jo, det fanns några av dem, men inte många).

Dessa kan jag dock rekommendera, jag har både korta och långa,de är hur användbara som helst!
  • NewYorker

Precis hemkommen från Mathildes - idag igen. Var tvungen att komplettera lite ...
    .

Nu är det 50% på allt utom ytterkläder, men väldigt urplockat.

• NewYorker
    Höst06 skrev 2010-01-04 20:41:47 följande:
    Någon som vet om det finns en Alpaca Long Cardigan hos exvis mathilde i strl 0?? Vill väldigt gärna ha en sån, men helst till 50%...Färg kvittar!
    Fanns igår, men jag är osöker på idag. Det var väldigt urplockat.

Jag köpte min igår, trodde det var 30% men insåg till min förtjusning när jag tittade på kvittot idag att det var 50% rea på den.

Ring Mathildes så snart de öppnar, de är otroligt trevliga och hjälpsamma, finns någon kvar fixar de det säkert.

Mathildes på Biblioteksgatan vägrade lägga undan en tunika några timmar första readagen (sura som vanligt), medan Mathildes PK-huset glatt la undan en klänning jag bara insåg att jag MÅSTE ha när jag satt på jobbet idag.
  • NewYorker
    Tuffelisa skrev 2010-01-05 01:20:59 följande:
    Ni som varit på Mathilde nyligen, har de freedom blouse (blå) eller everyday long cardigan kvar i storlek 3?
    Nope, tyvärr. Inget av det fanns kvar.

NK Stockholm börjar sin rea nu i dagarna - men jag kan inte minnas att jag sett något av dessa där heller, men du kan ju testa.
    Freedom tror jag är svår att få tag i, men everyday borde du kunna hitta hos någon av webbshopparna.
  • NewYorker
    Puffig Pingla skrev 2010-01-11 17:54:18 följande:
    Men damen kanske inte behöver handla från det galna oljeriket i väst? Mollysarna är alltid dyrare där - redan innan man börjar räkna på den norska kronan.Har dessutom en smula svårt att se framför mig bilden av dig i kjol och knästrumpor på sommaren.
    Det vet du inte - jag har oanade talanger! 

Ser du det framför dig?!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III