Inlägg från: NewYorker |Visa alla inlägg
  • NewYorker

Odd Molly - för oss inbitna del III

panda08 skrev 2009-12-19 19:14:23 följande:
    Hej alla OM älskare...själv har jag alldeles nyligen "upptäckt" odd molly och precis börjat bygga upp en fin garderob, måste bara säga till er bloggare att det är väldigt kul och farligt för plånboken att läsa era bloggar! Men här kommer ett litet tips, hittade en fin länk till vårens kollektion om man nu vill börja sukta lite : Dpicasaweb.google.com/amyglase/SPRINGWEBPHOTOS...#
    Åh, himmel så mycket fint! Jag längtar verkligen! Mycket som bara är min stil, kapitalt. Underbart!
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-12-19 22:11:58 följande:
    *vinkar till NewYorker* skoj att se dig! jag kan lova att det är en och annan Molly du INTE vill ha också..
    Tack detsamma!!!!

Ja, jag hoppas det, annars får jag nog skaffa mig ett extraknäck! Det värsta är ju att en del plagg har en förmåga att "grow on you" - sådant man förkastar när kollektionen släpps blir "must haves" några veckor eller månader senare!!
  • NewYorker
    Mabimao skrev 2009-12-19 22:58:55 följande:
    Sorry för spam......men kolla här då!!!!!!picasaweb.google.com/amyglase/SUMMERWEBPHOTOS... kommer bli ruinerad i sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jösses. Det blir en dyr vår och sommar. Lika bra att börja knapra vatten och bröd redan nu.

• NewYorker
    Pokergirl skrev 2009-12-19 22:32:46 följande:
     Tack! Så många fina färger, jag är ju fortfarande bitter över att jag inte fick tag på en lila i våras men det kanske kan kompenseras i vår.
    Lila finns på rea hos Fitts & Company ...
  • NewYorker
    Tabby skrev 2009-12-21 23:14:53 följande:
    www.delilahfashion.com/brand-Odd-Molly.aspxHar upp till 50 % på bl a OM.Har själv beställt därifrån. Snabbas om attans att få i väg varan och det tog mindre än 1 arbetsvecka att få hem varan i dessa juletider.
    Beställt!

www.delilahfashion.com/brand-Odd-Molly-Clothing/4-M39-070-Coolwool-Sweater-Royal.aspx

Tack för tipset, har suktat efter denna länge!
    isako skrev 2009-12-21 20:07:35 följande:
    Har bara erfarenhet av Minzo men de får fem stjärnor av fem möjliga! Super bra service och rekorsnabb leverans. (Ej sponsrad) Där kan du handla tryggt.
    Tack, det känns betryggande!
  • NewYorker
    NovaAlexandra skrev 2009-12-25 14:08:24 följande:
    jag hade inte vågat chansa tror jag. men ibland går det bra, fick finfina tröjor här:www.tradera.com/3-st-Odd-Molly-trojor-anvandn...
    NovaAlexandra skrev 2009-12-25 14:08:24 följande:
    jag hade inte vågat chansa tror jag. men ibland går det bra, fick finfina tröjor här:www.tradera.com/3-st-Odd-Molly-trojor-anvandn...
    Sanslöst, vilket fynd. Grattis!
    Men den här säljaren säljer flera helt nya plagg, och har inga egna bilder. Vet inte om den här kappan eller klänningarna (förutom makeouten) kopierats, men det kan ju vara en ren blåsning på pengar.
    Hm.
  • NewYorker
    Bambiblogg skrev 2009-12-25 15:39:56 följande:
    Nej, men det fanns ju två med 50%
    Hm, vilka?! Tar tacksamt emot tips ...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III