Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Frusna flickan skrev 2010-01-21 09:00:52 följande:
    Grattis! ja de har verkligen gått som smör på CD..När jag väl funderat klart och bestämt mig för den rosa var den slut i alal stl utom 1 Så det blev en blå för mig också men jag tror att jag blir jättenöjd med den. Lite mer diskret. Det blev också en frill i rosa och en vit samt appeteaser-klänning i ljusblått. Kan man använda den som klänning om man har en liten underkjol ?
    Jag menar alltså.. Ser appeteaser ut som en underklänning tycker ni?

Måste säga grattis till alla som fått tag i den underbara nymph l/s.. Underbar klänning. Känner att jag kunde skippat allt annat och tagit den ist. Nu blev det ju ändå 6000 kr shopping Men den är ju inte så lätt att få tag på vad det verkar. Vet ännu inte ngn butik i Gbg som ska ta in den.
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2010-01-21 09:54:48 följande:
    Tack alla som gett mig svar!! Jag har inte hittat något nummer dit, kan du bistå mig?Har ju mailat två gånger nu utan svar. Jag har varit hemma och vabbat en del och varit hemma på min lunch när posten kommer och inget paket...
    Det finns två nr, minns ej vilket jag ringde men jag tror det översta numret. Slå 0044 för England först och ta bort nollan i numret nedan (om jag inte minns fel)

01245 250083

01206 323622

Och nej det här är inte vanliga posten alls. Det är en annan enhet på posten som levererar ut paket till folk som signerar. Hos mig hade de varit här precis när jag var på dagis runt 8. Min vanliga post kommer vid lunch.
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2010-01-21 19:00:44 följande:
    Men var tod den röda crysalis vägen på Ajabaja. Först hade de den men nu är den borta. Köpte du den i multi? Tyckte att den multi i färgerna påminde lite om wrapen fr i höstas men sugen är jag
    Ja den röda försvann i ett nafs. Jag var snabb och la den i min korg OCH multi för jag velade lite. (Hade redan beställt multin från engelsk webshop men avbeställde när det blev så himla dyrt med frakten och jag fick reda på att ajabaja skulle ha) Jag tänkte köpa båda och välja hemma men det blev helt kört, gick inte att betala. Sidan var helt körd. Jag fick prova igen och igen och när det äntligen gick var den röda slut i min stl så jag skyndade mig och beställde multin.

Nu är den röda helt borta :-O Hur 17 kan den försvinna i alla stl direkt? Jag veta att de skulle ta in 2 i varje stl av den röda och 3 i varje stl av multin. Oerhört få har tagit in den, fattar inte varför???

Den rosa Fondan verkr också helt hopplös att få tag på i annan stil än 1. Hur kan den sälja slut överallt på en dag? Jag tycker att det alltid är så att prespring går trögt och det är hur lätt osm helst att få tag på och sedan när vårsläppet kommer måste man stressa som en idiot och inte ens då får man tag på det man ska ha...........
  • Frusna flickan
    Trollens mamma skrev 2010-01-22 18:34:45 följande:
    Ingen vet vilken klänning jag pratar om?????Har ingen lila volang utan mer lila broderier ner på klänningen....
    Jo jag vet vilken det är (Pingla säjer väl en sådan kjol just nu?) Jag vet inte vad den klänningen heter tyvärr........... Men den ser ju ut som million i tyget.
  • Frusna flickan

Jag blir galen. Det verka helt superkört att få tag på en chrysalis wrap Dark cherry i stl 3. (Jag får iaf multin nu om inget går snett men jag är ändå inte nöjd.)

Jag blir så arg då jag hade både den och mutin i varukorgen igår. När jag gick till betalningen kraschade sedan systemet. Sedan när jag gick in och äntligen lyckades börja om var den slut som jag berättade om igår. Idag har jag letat som en galning och kommit fram till att nästan INGEN kommer att ta in den. Inte ens OM-butiken ju..

Hur ska jag nu få tag på den? Snälla OM-vänner ge mig råd. Jag har för mig att jag sett på deepfling men nu går inte att förbeställa något där. (Och kanske fanns det inte ens där, jag blandar ihop allt nu). Jag hade hoppats att Amy skulle ta in den och att jag kanske skulle få tag på den där men nu såg jag i hennes blogg att inte hon heller har tagit in den. Vad gör man????? Den säljer ju slut direkt. Varför fattar inte butikerna vad folk vill ha? Även multin är helt slut på ajabaja nu fast de tog in fler av den. Tjejer, vad säger ni om det här? Är det någon mer än jag som letar?

Ser ni någon - höv gärna av er till mig. Tack på förhand!

• Frusna flickan
    isako skrev 2010-01-22 17:56:57 följande:
    Hej alla nya och gamla Fick min Fonda dress i pink idag och jag säger bara!! Meinen gotten!!! Bilder finns i bloggen www.sannibus.blogspot.comKram på er töser!
    Så fin du är! Längtar efter min!
  • Frusna flickan
    Pokergirl skrev 2010-01-22 18:05:19 följande:
    Katastrof! Bara för att jag drömt om, och bestämt mig för en Fonda i almost black verkar den vara slut, överallt! Behöver en 3:a, mitt sista hopp står till en butik här i stan. Var förbi den butik som har störst utbud men dom tog bara in den i blått och vitt, inte en "min" frill hade dom tagit in. Fick trösta mig med en frill i almost black på rean istället.
    In.at.on.sport i Torslanda (Gbg) har och skickar.
  • Frusna flickan
    Trollens mamma skrev 2010-01-22 19:00:50 följande:
    Frusna flickan:Jag jobbar i en Odd Molly butik i Finland.Kanske jag kan hjälpa dej?
    Åh så snällt! Jag har fått svar med tips om två som jag ska ringa först (i Sverige) (Tack rara medsystrar!) Helst vill man ju slippa skicka med dyr post över gränserna, fast i detta fall gör jag vad som helst känns det som. Avis på ditt jobb!

Har ni tagit in den i dark cherry?
  • Frusna flickan
    Hilti skrev 2010-01-22 20:10:02 följande:
    Hur hadde ni gjort. Beställde en Alchemistry s/s (red) från lavastore.se men fick hem en Alchemistry l/s (red) i stället från 2010. Betalade 799,- för den så den är vel ett fynd eller hur? Provade den såklart och den var jättefin på.Sen är jag jättetrög, blir nog ingen Fonda dress på migPå tal om säljare.. på blocket har jag blivit blåst 2 gånger under senaste månaden, jag som ville ha en voile short dress i stl 2. Känns verkligen inget kul att betala penger för ingenting. Har dock lärt att man köper på Tradera eller i butik.
    Använd bara payson garanti på blocket - då funkar det bra för mig iaf. Trist att bli blåst!

Ja verkligen ett fynd med 799 för Alchemistry l/s om du gillar den. Men du s/s kostar väl inte 799, reade de pre-spring redan?
  • Frusna flickan

Hilti: Jag glömde... Jag tycker att Alchemistry l/s är superfin och kanonsmickrande för figuren och bysten och allting. Förstår inte att den sålt så dåligt. Fast den är ju himla dyr. Jag köpte min på T för 1300 ny och det tycker jag kändes ok. Sitter kalas. Många kommer nog att reas och då kan jag tänka mig en till.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III