Odd Molly - för oss inbitna del III
Måste säga grattis till alla som fått tag i den underbara nymph l/s.. Underbar klänning. Känner att jag kunde skippat allt annat och tagit den ist. Nu blev det ju ändå 6000 kr shopping

Jag blir galen. Det verka helt superkört att få tag på en chrysalis wrap Dark cherry i stl 3. (Jag får iaf multin nu om inget går snett men jag är ändå inte nöjd.)
Jag blir så arg då jag hade både den och mutin i varukorgen igår. När jag gick till betalningen kraschade sedan systemet. Sedan när jag gick in och äntligen lyckades börja om var den slut som jag berättade om igår. Idag har jag letat som en galning och kommit fram till att nästan INGEN kommer att ta in den. Inte ens OM-butiken ju..
Hur ska jag nu få tag på den? Snälla OM-vänner ge mig råd. Jag har för mig att jag sett på deepfling men nu går inte att förbeställa något där. (Och kanske fanns det inte ens där, jag blandar ihop allt nu). Jag hade hoppats att Amy skulle ta in den och att jag kanske skulle få tag på den där men nu såg jag i hennes blogg att inte hon heller har tagit in den. Vad gör man????? Den säljer ju slut direkt. Varför fattar inte butikerna vad folk vill ha? Även multin är helt slut på ajabaja nu fast de tog in fler av den. Tjejer, vad säger ni om det här? Är det någon mer än jag som letar?
Ser ni någon - höv gärna av er till mig. Tack på förhand!
Hilti: Jag glömde... Jag tycker att Alchemistry l/s är superfin och kanonsmickrande för figuren och bysten och allting. Förstår inte att den sålt så dåligt. Fast den är ju himla dyr. Jag köpte min på T för 1300 ny och det tycker jag kändes ok. Sitter kalas. Många kommer nog att reas och då kan jag tänka mig en till.