• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:39:19 följande:
    har du hittat Berrydress på rea nånstans? Det kan väl ine vara möööjligt? Jag ahr en powder, men jag vill ha en chalk att gifta mig i
    Jag såg ju Berry på rea någonstans i dag på nätet. *tänker* Är dock inte säker på storlekar och färg...
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2010-01-08 22:44:33 följande:
    Haha...du får bestämma dig innan alla tar slut
    MejaKiZnic skrev 2010-01-08 22:44:44 följande:
     Oj vilken underbar kombo, pillat på den jackan då den hade flera på Åhlens i Malmö så fin men står just nu med två stycken OM Nylon parker så de räcker. Prova en underbara blandning idag med Nylon parker coat dark red och mina rosa uggs, helt underbart. Varit lite tabu med de färgerna tsm men de var urfint.
    Tack! Gillar verkligen spetskanten på kjolen. Den lyfter liksom. Oj, två nylon parker? Varför då?

Tycker rosa och rött kan vara superfint ihop. Det beror helt på nyanserna
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-01-08 22:44:57 följande:
    Jag såg ju Berry på rea någonstans i dag på nätet. *tänker* Är dock inte säker på storlekar och färg...
    Tänk tänk mera! Jag skulle dock kunna tänka mig alla färger, förutom powder då som jag redan har.
    Gillar verkligen den klänningen!
    Jo just det!
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2010-01-08 22:48:38 följande:
    Tänk tänk mera! Jag skulle dock kunna tänka mig alla färger, förutom powder då som jag redan har. Gillar verkligen den klänningen!
    Kom nu på och det var tyvärr ingen chalk utan röd och powder. Och kanske inte tokbilligt? Minns inte vad de kostar nya.

Här var det i alla fall;

lisen.dk/group.asp&sort=&page=4
  • MammatillO
    LETA KVINNA!

jag har suttit hela kvällen och letat en helt ny berry men jag är inte så bra på söka

Duntoffla skrev 2010-01-08 22:44:57 följande:
  • MammatillO

Haha jag håller span då det inte är så stor efterfrågan på storlek 4 längre som jag misstänker att jag måste ha.

Duntoffla skrev 2010-01-08 22:47:09 följande:
    Tack! Gillar verkligen spetskanten på kjolen. Den lyfter liksom. Oj, två nylon parker? Varför då? Tycker rosa och rött kan vara superfint ihop. Det beror helt på nyanserna
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-01-08 22:51:15 följande:
    Läste mer och det var visst bara 400 danska i rabatt
    Va? Då räknade jag fel, de kostade ju 3600 svenska när de kom.
    Jaja, det var ju fel storlekar oavsett
    Jo just det!
  • MammatillO
    inte för mig, men jag fattar inte hur man räknar ut DKK eller EURO till svenska 'suck'

Kajsan skrev 2010-01-08 22:56:40 följande:
    Va? Då räknade jag fel, de kostade ju 3600 svenska när de kom.Jaja, det var ju fel storlekar oavsett
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III