Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

God morgon!

Sitter här och känner mig lätt bakis utan en droppe alkohol i kroppen. Skumt!

Håller med om att Tradera verkar vara rätt inkonsekventa. Själv är jag en av dem som INTE gillar produktbilder på plagg som inte är nya. Det är enligt mig väldigt missvisande. Ska man ha en sån bild (om vi nu tänker bort rättigheter osv) så ska man ha det som 2:a bild i så fall och inte som den bild som visar plagget.

Sen får man ju inte använda andras bilder i såna här syften rent lagligt.

Jag blev grymt sugen på en röd Fonda jag med. Är faktiskt glad över att jag skippade den rosa jag ev hade på gång. En röd Fonda till förhoppningsvis brun hud och dessa;

www.swedishhasbeens.com/images/grease_sky_high_re

eller dessa

www.swedishhasbeens.com/images/Slip_in_red.jpg

MUMS!

Sen att jag inte kan gå i klackar spelar väl ingen större roll. Det kanske ser sexigt ut med lite vingliga steg?

Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Bina skrev 2010-02-07 09:48:35 följande:
    God morgon - hade en underbar kväll igår i goda vänners lag. Här ser jag att redde ett och annat upp sig - skönt för lögner är urtrista och pinsamma. Nu lämnar jag det bakom mig och hoppas att ärlighet och rakhet där vi unnar varanda gott kan genomsyra hela våran lilla Molly-sfär i fortsättningen utan konkurrens! Detta med fonda i nya färger.. jag drömmer om en Royal.. urläcker till sommaren! *mums*
    Låter som en härlig kväll!

Royal låter också himla snyggt. DEt blir kul att se dem snart.
    isako skrev 2010-02-07 10:08:01 följande:
    Håller med.. Ohh ja Royal på dig! *mums*
    Haha...tänkte just skriva samma uttryck som du nu med "Bambi på hal is" men det kändes lite "fel" med tanke på allt som tidigare skrivits
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2010-02-07 09:53:00 följande:
    Jag har inte riktigt hunnit läsa ikapp i tråden men vill bara säga angående oseriösa säljare att både wera2000 och kornelja på T levererar fina varor. Hur de kan hålla så låga priser vet jag inte men nog kommer äkta vara i brevlådan.
    Det är nog äkta men troligen äkta stöldgods skulle jag tro...
  • Duntoffla
    Isako- hoppas bara att fötterna inte sväller som ballonger bara för då går de väl inte ner i pjuksen heller Jag tror nästan att de heltäckande tårna är bäst för mig. Min stortå brukar leta sig ut i såna där skor
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2010-02-07 10:56:28 följande:
    Nu har jag också köpt en Fonda....tack så jävla mycket för att ni tvingade mig till det....  ska man inte få ta egna beslut längre....neeeeej grupptrycket måste man falla för... bilder finns i bloggen www.minmolly.se
    *Asg*

jag har än så länge inte fallit dit men risken är stor med de nya färgerna...{#lang_emotions_innocent}
    isako skrev 2010-02-07 11:05:20 följande:
    Känner detsamma. Det blir dyyyyrt denna månaden!! Hoppas på FET bouns detta året
    Frågan är bara var man hittar Swedish hasbeens i butik? Jag har aldrig sett några IRL
    Mabimao skrev 2010-02-07 11:43:46 följande:
    ja, det var det jag menade också, var inte så tydlig dock. Som kompettering bild. Självklart skall huvudbilden vara på det faktiska plagget.
    Ja men det tråkiga är att många inte har det trots att plagget är beggat.
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2010-02-07 12:01:22 följande:
    Nope, jag har koll på henne. Jobbar i butik och får köpa x antal plagg till personalpris.
    Aha. Undrar om de vet om hennes sidoverksamhet? Nåja...bra att veta i alla fall.
  • Duntoffla
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 12:19:10 följande:
    Men du bor väl i Sthlm..? Finns på flera ställen. Köpte mina förra året på Tintinstyle men de finns på flera ställen; Haven, Plagg, Grandpa, Jackiebutkerna, Pourtoim pure and simple, Story Hotel, Artiklar, Tjallamalla... Hade Slip in super high förra året och älskar dem. Det man bör veta är att de är ganska sköra. Har gått bort flera flisor  träet på min klack och Hasbeens säger att det är normalt slitage. Har fått dem limmade två ggr och sulan släppte en 2 ggr användning trots att jag inte gått i blött. De är dock SUPERsnygga och sköna men knappt värda sitt höga pris kvalitetsmässigt
    Japp! Inser att jag är rätt dålig på att shoppa för jag känner bara igen hälften av butikerna du pratar om Tack för tipset! Då vet jag vara jag ska börja leta.

Trist att de håller så dåligt. ÄR de smala i modellen? Har rätt breda fötter och Calou sitter bra på mig.
  • Duntoffla
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 12:42:04 följande:
    Ganska smala i modellen men tycker att de sitter bra på mig och jag har inte speciellt smala fötter men de sitter på bra i och med att de jag hade var slip-in och då är det bra om de sitter relativt tajt så att de sitter kvar på foten
    Låter bra det

Nu ska vi gå ut och åka lite snow racer.

Cu
  • Duntoffla
    isako skrev 2010-02-07 14:51:46 följande:
    Har ni faktiskt rätt i... Det kan bli väääldigt knasigt.. Hoppas på en fiin röd färg
    Ja om det är "fel" röd nyans. Annars kan det vara toksnyggt med bruna ben.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III