• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan skrev 2010-01-21 08:58:47 följande:
    Jag beställde också i den vevan och jag fick mitt paket förra måndagen. Och de har svarat mig dagen efter på mail och är trevliga i tfn. Fick en felaktig vara och det är inga problem. Ska lämna till skräddaren och få pengar tillbaka från bluelawn för kostnaden så jag tycker att de är bra. Men det verkar mystiskt att inget paket kommit ännu faktiskt. Ring dem och be om trackingnumber. Den dyra frakten beror på att de valt ett dyrt alternativ där de levererar hem paketet till dörren. Är ingen hemma hamnar det på postkontoret och du får hem en avi på vanligt sätt. Det kan ju vara så för dig och så har den avin kommit bort. Det tar ju två veckor innan man får en påminnelse. De kollade upp var mitt paket var när jag ringde och frågade och sa att de varit hos mig på morgonen (den dagen jag ringde) och ingen var hemma så jag skulle få en avi nästa dag. Men då bad jag om sändningsnr istället så kunde jag med hjälp av det hämta ut paketet den dagen iaf.Lycka till!
    Tack alla som gett mig svar!! {#lang_emotions_flower}
    Jag har inte hittat något nummer dit, kan du bistå mig?

Har ju mailat två gånger nu utan svar. Jag har varit hemma och vabbat en del och varit hemma på min lunch när posten kommer och inget paket...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Stargirl

Jag har pressmeddelandet från ODD MOLLY ang deras Herr satsning i min blogg. Om ngn vill läsa!

www.minmolly.se

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-21 09:52:07 följande:
    Pratade precis med Anna på C-D, de skickade MASSOR med Fonda Dressar igår, kanske man får sin redan IDAG?! Hoppas, hoppas!
    Whiiioooo!!!!
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2010-01-21 09:54:48 följande:
    Tack alla som gett mig svar!! Jag har inte hittat något nummer dit, kan du bistå mig?Har ju mailat två gånger nu utan svar. Jag har varit hemma och vabbat en del och varit hemma på min lunch när posten kommer och inget paket...
    Det finns två nr, minns ej vilket jag ringde men jag tror det översta numret. Slå 0044 för England först och ta bort nollan i numret nedan (om jag inte minns fel)

01245 250083

01206 323622

Och nej det här är inte vanliga posten alls. Det är en annan enhet på posten som levererar ut paket till folk som signerar. Hos mig hade de varit här precis när jag var på dagis runt 8. Min vanliga post kommer vid lunch.
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan skrev 2010-01-21 11:26:30 följande:
    Det finns två nr, minns ej vilket jag ringde men jag tror det översta numret. Slå 0044 för England först och ta bort nollan i numret nedan (om jag inte minns fel)01245 25008301206 323622Och nej det här är inte vanliga posten alls. Det är en annan enhet på posten som levererar ut paket till folk som signerar. Hos mig hade de varit här precis när jag var på dagis runt 8. Min vanliga post kommer vid lunch.
    Tack, jag har ringt nu och de skulle ringa tillbaka, tack för hjälpen rara du {#lang_emotions_flower}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • söta kråkan

hoppas ingen blir arg för jag slänger in en bild här men så här ser den ut

NY blogg lösen ord finns i presentation
  • Lillla My
    söta kråkan skrev 2010-01-21 13:18:58 följande:
    Hej tjejer nu behöver jag verkligen eran expert hjälp jag köpte denna på t och fick hem den idag men nere på mudden & midjan så är det som små hål ska det vara så? ser helt sjukt ut www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-pink-velour-hoodie-pants-st-1--aukti on_105236543
    Jag har de ljusgula byxorna från sommarens kollektion och där är det små hål i mudden vid fötterna. Så det ska vara så, en lite "sliten" look.
  • söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 13:25:43 följande:
    Jag har de ljusgula byxorna från sommarens kollektion och där är det små hål i mudden vid fötterna. Så det ska vara så, en lite "sliten" look.
    seriöst...ser ju helt sjukt ut som en råtta ätit på tröjan. Usch så besviken jag blev det syntes inte alls på bilden. Dessutom var plagget fullt av djur hår och andvändt. Tack för hjälpen.
  • söta kråkan
    Lillla My skrev 2010-01-21 13:25:43 följande:
    fast jag har byxorna med och dom är det inga hål i är inte det skumt ?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III