• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2009-11-23 21:47:47 följande:
    Verkar som Country dreams har 20% på vissa Odd Mollysar.
    Tack för tipset! Det blev ett par sockar i chalk och en first lady angora cardigan grey...
  • brawny

Idag fick jag hem mina sockar i Chalk och koftan First Lady i Grey från Country Dreams. Hon är verkligen snabb på att leverera!

Jag måste säga att jag är helt förälskad i koftan. Den är så fin med den stickade spetsen, den har långa sköna ärmar och den sticks betydligt mindre än min Everday Short Cardigan.

Båda åker på direkt imorgon till jobbet!

mymollyoddities.wordpress.com/

• brawny

Håller med om att det var höga priser. Men lyckades också klicka hem ett par plagg. Det ska bli roligt att se dem i verkligheten snart.

fru vanheden skrev 2009-12-02 16:36:29 följande:

Ja, jag har beställt två plagg från prespring av CD nu, tyckte också att det var lite dyrt så därför blev det bara två...Fick liksom välja noga vilket jag helst ville ha Jag har lagt upp de jag köpte på min blogg...
  • brawny

nope, jag tänkte vänta tills det kommit hem.

såg nu milk & honey jag med. kul att de tar in lite olika plagg i butikerna...

fru vanheden skrev 2009-12-02 17:09:48 följande:

Ska kolla in din blogg också...Har du lagt in köpen där??Milk and Honey har också släppt prespring nu
  • brawny

Är det ngn som vet om det går att se de olika plaggen från de olika kollektionerna? Det vore himla roligt för mig som är lite nyfrälst att se vad som kom i de tidigare kollektionerna.

• brawny

Hallå i stugorna!

Vet ni om det sälj Odd Molly på ngn outlet i Sthlms trakten. T ex i Barkarby?

• brawny
    Stargirl skrev 2009-12-07 19:31:48 följande:
    FAKE!!! Anmäl!
    Får jag fråga hur du ser att det är fake? Jag är lite ny o har inte lärt mig det där än...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III