• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

Ullis 10 skrev 2009-12-11 16:44:16 följande:

Träffade min kompis när jag hämtade ut ett paket med orden STAYHARD printade i stora bokstäver - hon o hennes tonårsdotter fick sig ett gott skratt! Tror inte hon köpte min förklaring o att det var en tunika i...
    Haha, *LOL*!
  • brawny
    Morty skrev 2009-12-11 21:33:47 följande:
    Min man köpte något till sin bil från USA nyligen och då hade t o m Posten tagit ut en avgift för det hela (förutom tull m m).
    De tar en avgift för att de gör tulldeklarationen åt dig... precis som att vi bett dem om det, eller hur?! :-P
  • brawny
    Stargirl skrev 2009-12-11 21:35:47 följande:
    Mitt sovrum är färdigt....vill bara berätta för alla (som om ngn bryr sig). Bilder finns i bloggen....jag är väldigt nöjd alltså.
    Vad kul! Jag ska genast kika in i bloggen.
  • brawny
    MammatillO skrev 2009-12-11 22:14:21 följande:
    Tror helt klart att cupcake är som gjord för min kropp Mailade till Odd molly ang wild child dress och cupcaken samt om det överhuvudtaget finns att få tag i spoiler dress i powder längre då jag inte kommer köpa wild child dress utan en spoiler dress.
    vilken storlek vill du ha på spoiler underdressen?
  • brawny
    One skrev 2009-12-12 11:28:09 följande:
    Sidesaddle är ganska förlåtande i storlek. Jag tog min vanliga 2:a men jag tror faktiskt att jag skulle kunnat ha en stl. 1. Men vi är ju alla olika i kroppsform så det är svårt att sia. Jag har den i chalk. Jag älskar royal och vet faktiskt inte varför jag inte föll för den? Men jag älskar min i chalk.Till något helt annat: Impress dress- från vilken kollektion är den och hur var/är den i storlek?Här är det alltid någon som vet...
    Den är ju bara så fin! Kul att höra att den är generös, då kanske det kan gå att snoka upp en butik som har den kvar i stl 1...
  • brawny

hjälp tjejer!

finns det ngn som har produktbild på #611 Tunika Poplin Lace Trim i vitt? försöker samla till mitt mollygalleri...

• brawny
    MammatillO skrev 2009-12-13 16:21:55 följande:
    Har prövat både en 1 och 3.a i spoiler tank iaf och då jag är jätte bred över rygg och axlar så måste jag ha en 3.a men doc så blir 3.an stor över bysten ( om jag inte har BH under) men en 3.a måste jag iaf ha .
    ok, då håller jag spaning när jag surfar runt...
  • brawny
    Stargirl skrev 2009-12-14 13:26:26 följande:
    Mitt tidigaste 327:a som är från Sovereign kollektionen har rå kanter längst ner och den har inte trådat upp sig i tvätt trots att jag använt den länge.
    Aha, tack för svaret! Då ska jag nog försöka hitta ngn fin på Tradera. Vad tror ni om den säljaren som jag länkade till. Visst verkar hon OK?

www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-327-GRA-Chalk-st-2-auktion_103814695 #pic
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III