• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

hörni, en snabb fråga: hur är superpleated i storlek?

• brawny

hörni, en snabb fråga: hur är superpleated i storlek?

• brawny
    Puffig Pingla skrev 2009-12-09 23:09:13 följande:
    Jag tycker den är gigantisk. Jag som är en normal 4a kan ha den i storlek 2.
    Aha! Då kan jag som är en 2:a i vanliga fall spana efter en 1:a eller 0:a till och med?

Och tack för svaret på Superpleated... Hur bär ni den? Har ni skärp till? Tänkte efter som den är lite "kortare" men ser väldigt vid ut...
  • brawny

Nu står det på Odd Mollys hemsida att S/S släpps 12/1!

• brawny
    Stargirl skrev 2009-12-10 11:10:15 följande:
    Spännande....jag lär dock vara pank då hahahaa.....med tanke på julen och renoveringen.
    Ja, jag med... men på ngt vis brukar det ju alltid dyka upp pengar till ngt plagg i alla fall!
  • brawny

Frusna flickan skrev 2009-12-10 13:31:19 följande:

Jag måste säga att jag helt otippat gillar 112:an (var det va?) jackan med volang alltså, bättre än 738a. Jag ser smalare ut och gillar att det är vanligt foder istället för foder som ullar av sig lite på mörka kläder. OCH det är ju resår tilltill så jag slipper för långa ärmar. Varför har ingen gjort bättre reklam för den jackan?   Nu lycklig ägare till en grön sådan.
    är inte bekant med numren, kan du inte lägga in en bild i bildtråden?

jag är inte heller så förtjust i den där ulliga fodret...
  • brawny

Frusna flickan skrev 2009-12-10 16:52:11 följande:

Här den, fast i rött. Jag tycker att den är superfin på! På produktbilderna har de puffat till den helt galet så dessa bilder stämmer ej alls med verkligheten tycker jag. Kul att bli så positivt överraskad! Köpte den gröna med 30% rabatt å Marengs.com
    Vad fin den var! Gulligt med volangen!

Hur lång är den på dig - går den ner på låren eller slutar den vid höfterna?
  • brawny
    Morty skrev 2009-12-11 11:59:11 följande:
    Hmm... hela bilden kom inte med. Men om du tittar i mitt galleri så ser man mer tror jag. Den ena volangen är mycket tätare stickad. Den andra är som en volang.Har även en bild här:mortyshorna.blogspot.com/2009/12/blog-post.ht...När man ser det uppifrån ser de HELT olika ut. *stör mig*  Gillar mest när det är symetriskt.
    Jag hade gått tillbaka och påtalat det!
  • brawny
    Skrutteruttan skrev 2009-12-11 18:56:16 följande:
    Tänkte fråga er som handlat från Fitts and company förut, har ni fastnat i tullen och åkt på skatten? Hur lång leveranstid brukar det vara? Tacksam för svar
    Jag har två paket som inte åkt fast, men en som har. Det var likadant för mig som för Tabby. Trots det har jag handlat mer där eftersom Amy är så bra att ha att göra med.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III