Odd Molly - för oss inbitna del III

Fel av mig!!! Det var royal... jag läste lite slarvigt! Sorry.
Sylt: Annars kan det ju vara ett tips att maila Odd Molly och få en lista på de återförsäljare som tagit in den och sen ringa runt... om du ids!
Här finns Deidress Dress i stl 3 & 4 - var det inte ngn som letade efter den?
Finns lite annat smått o gott på rean också...
http://www.modaviviente.de/Dresses-Skirts/Odd-Molly-deirdres-dress-blue::747.html
Nu behöver jag er hjälp: jag sålde en Bombadilla Dress på Tradera som jag köpt från Fitts & Company eftersom den var för liten för mig. Nu ringer köparen mig och säger att det måste vara en kopia för att det står "Made in China" på etiketten och eftersom den saknar mollydollarsen på baksidan så som det finns på produktbilderna.
Jag påpekade för köparen att vissa av Odd Mollys plagg faktiskt görs i Kina, men jag kan ju inte uttala mig om Bobadilla Dress specifikt.
Har ngn av er en Bombadilla? Och kan ni i så fall tala (eller änny hellre ta bilder) om vad som står på er etikett och om ni har mollydollars på baksidan (nedanför snörena man knyter i nacken)?
Jag ska kontakta Amy på Fitts&Company också förstås, men jag tror ju inte att det är en kopia eftersom jag köpt den där... men det är ju konstigt med mollydollarsen?!