alias skrev 2009-12-30 20:29:49 följande:
Ja, reashoppingen skedde med varierande frangång idag, men jag är supernöjd med mina köp!!! Precis som PPP skriver hade WINK ingenting kvar, i princip. NK hade inte börjat rean och på Åhléns hängde ca tio förskrämda reaplagg på en stång. Bland dem dock ett par voile short dress i chalk, varav minst en i stl 3. Trots att jag lovat mig själv (efter det oförskämda bemötandet senast) att inte gå in på Mathildes på Biblioteksgatan gjorde jag det. De hade en hel del, bla en massa voile, korta och långa - dock bara i brunt och rosa (vad jag såg). Där hängde också en revolution i royal - gaaaaah VILL HA - tyvärr i fel storlek. Mathildes i PK-huset var dock outstanding - där fanns massor av mycket, till 30% rea. Inte minst flera OnceInALifetime Coats, både powder och svart fanns i stl 3 och 4. Noblesse coats, sjalar, strumpor, brand new second hand dress, glazing check dress, alpaca long cardigans (ja, den fanns i stl 0 också), first lady, V-neck cardigans (varav iallafall cherry i stl 4), spoilers alla färger och storlekar - you name it. Jag köpte en scarfscarf, en pointelle l/s och en coolwool cardigan - allt i royal! Nu är jag supernyfiken på vad PPP shoppade!!!??? Var är du?!
Åhå, låter som massa fint du köpt. och en massa fint på Mathildes. Suckar bara över att jag verkligen inte orkar palla mig dit än. Skulle gärna vilja ha en Noblesse coat men helst 50% rabatt