Pokergirl skrev 2010-01-07 23:20:46 följande:
Tack för hjälpen! Nu måste jag hitta en hantlangare i Sthlm!
Jag är tyvärr hemma sjuk idag annars hade jag kanske kunnat åka förbi. Bor utanför stan och hänger inte där när jag inte jobbar. Någon annan vänlig själ kanske kan. Det fanns en brun kvar i OM-butiken och enligt Pingla röda på Mathildes.
Morty skrev 2010-01-08 08:52:03 följande:
Kunde inte hålla mig. Kom påa att jag annars kommer ångra mig djupt...........
DEn är superfin! Var rätt sugen igår. Vad är nypriset på den?
jojoa75 skrev 2010-01-08 09:08:50 följande:
grattis till fina fynd (o till alla er andra oxå som fyndat såklart) Hur är glazing check skirt? Du skickade mig listan en gång om du kommer ihåg, men den föll åt sidan o bortprioriterades. Är den underbar?? (den ser så ut..)
Tack! Hmm...hur ska jag förklara? Den ser finare ut på bild och inte lika rolig där den hänger men på var den himla fin. Dock skulle jag velat ha en rosa. Provade en 2:a som satt rätt precis men det fick bli en 3:a så att jag kan ha den lite mer den närmast framtiden

Skrutteruttan skrev 2010-01-08 09:17:29 följande:
Duntoffla: Grattis till din kappa, sååå som du velat haft den och äntligen!!!!! Alla andra: Vilka roliga reor överallt och fina fynd!!!
Tack! JAg är nöjd. Velade mellan 2 och 3 men 2 satt mer precis och jag kommer ändå inte ha den med massa stickade tjocka plagg under. Den får bli mer till vår/höst och som finkappa på vintern.