• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Stargirl
    Wivi skrev 2010-02-04 12:47:57 följande:
    Man får inte annonsera för sina egna grejer på FL.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Wivi

Har tyvärr missat att det inte är ok att att "annonsera". Hittar inte hur man tar bort sitt eget inlägg, ngn som vet?

• Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-04 12:55:07 följande:
    Tror man får det nu enl Tradera- tråden så länge man inte spammar
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Cashew
    Stargirl skrev 2010-02-04 12:55:07 följande:
    är inte det ändrat? {#lang_emotions_undecided} så länge man inte spammar ska det vara ok.
  • slma

Idag fick jag paket fran USA, beställde ju mitt livs första Mollyplagg för en vecka sedan, suktade ju förra arets Makeout dress i blatt, och idag har den anlänt, tullfritt och allt, härliga tider, rea var det ocksa och den är saaaa snygg! helnöjd! Nu ska jag nog ta och shoppa vidare.... farliga grejer!

• Stargirl
    Cashew skrev 2010-02-04 13:05:45 följande:
    är inte det ändrat?  så länge man inte spammar ska det vara ok.
    Jaha....sorry för det!! Jag trodde inte man fick det. Jag har fått tillsägelse när jag länkat till en egen annons tidigare iaf.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Frusna flickan
    ellianne skrev 2010-02-04 09:23:15 följande:
    Hej tjejer,nu behöver jag er hjälp. Har vunnit en auktion på ett par odd molly leggings (dyra, 900kr). Säljaren mailar mig och skriver att hon säljer "åt en mycket nära vän" och att hennes alias är ett annat är den som har annonsen ute. Jag drar naturligtvis öronen åt mig och undrar om det är seriöst. Jag vill ju inte köpa av någon annan än den som har lagt ut annonsen!! Dessutom är den "nya" säljarens konto avregistrerat!Vad skulle ni ha gjort?? Jag kommer såklart att få ett negativt omdöme om jag inte betalar /Lena
    Jag hade begärt att få betala med payson garanti pga dessa nya förhållanden.
  • Sue  Ellen

Hittade en supersnygg jeanskjol från Vila idag i stan, köpte den & tog den på mig direkt när jag kom hem. SÅ SKÖN!!

Kan verkligen rekommendera denna kjol! Den kostade 349:- och det är lite strech i den. Jag kunde inte använda min OM-jeanskjol och lade ut den på Tradera för en tid sedan. Har jagat en mindre storlek ända sedan dess, men utan resultat. Vågar faktiskt säga att denna kjolen jag köpte idag är minst lika snygg!!

Har lagt in bilder i galleriet om nån vill se.

• Pyttisens mamma
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:50:38 följande:
    Hittade en supersnygg jeanskjol från Vila idag i stan, köpte den & tog den på mig direkt när jag kom hem. SÅ SKÖN!!Kan verkligen rekommendera denna kjol! Den kostade 349:- och det är lite strech i den. Jag kunde inte använda min OM-jeanskjol och lade ut den på Tradera för en tid sedan. Har jagat en mindre storlek ända sedan dess, men utan resultat. Vågar faktiskt säga att denna kjolen jag köpte idag är minst lika snygg!! Har lagt in bilder i galleriet om nån vill se.
    Jag vill gärna se, men jag kan inte se ditt galleri... :(
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:50:38 följande:
    Hittade en supersnygg jeanskjol från Vila idag i stan, köpte den & tog den på mig direkt när jag kom hem. SÅ SKÖN!!Kan verkligen rekommendera denna kjol! Den kostade 349:- och det är lite strech i den. Jag kunde inte använda min OM-jeanskjol och lade ut den på Tradera för en tid sedan. Har jagat en mindre storlek ända sedan dess, men utan resultat. Vågar faktiskt säga att denna kjolen jag köpte idag är minst lika snygg!! Har lagt in bilder i galleriet om nån vill se.
    sprang in men kunde inte se ditt galleri.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III