• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Sue  Ellen

Åh - vad sur jag blir!!!! Min retur till Country Dreams har INTE KOMMIT FRAM?! Och jag skickade det i måndags FÖRRA VECKAN!!!!

Blä...

800:- rätt ner i sjön.

• Stargirl
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 10:59:26 följande:
    Åh - vad sur jag blir!!!! Min retur till Country Dreams har INTE KOMMIT FRAM?! Och jag skickade det i måndags FÖRRA VECKAN!!!! Blä... 800:- rätt ner i sjön.
    Det är inte säkert det är ditt ansvar. CD är en skitbutik enligt mig. Då Fonda dressen var slut överallt beställde jag den där. En vecka senare får jag veta att av ngn anledning har "fakturan" inte gått igenom....halåååå?? Jag trodde att den för länge sedan var skickad. Nu kan jag lika gärna köpa den i min lokala butik. Jag har alltid strul med dem och jag har sagt det förr. Jag beställer ALDRIG mer därifrån....nu menar jag det 100%.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 10:59:26 följande:
    Åh - vad sur jag blir!!!! Min retur till Country Dreams har INTE KOMMIT FRAM?! Och jag skickade det i måndags FÖRRA VECKAN!!!! Blä... 800:- rätt ner i sjön.
    Neeeej! Skrev du avsändare på ditt paket?
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2010-02-05 11:14:53 följande:
    Det är inte säkert det är ditt ansvar. CD är en skitbutik enligt mig. Då Fonda dressen var slut överallt beställde jag den där. En vecka senare får jag veta att av ngn anledning har "fakturan" inte gått igenom....halåååå?? Jag trodde att den för länge sedan var skickad. Nu kan jag lika gärna köpa den i min lokala butik. Jag har alltid strul med dem och jag har sagt det förr. Jag beställer ALDRIG mer därifrån....nu menar jag det 100%.
    det är ju verkligen orimligt lång tid att få besked på att det är problem med ens beställning..
  • WMW

Jag vill gärna också ha en lista på Tradera säljare. Är själv ny där och håller på att få ihop omdöme. Vill verkligen inte råka ut för någon som lurar mig.
    Ha en trevlig dag i snön!  :)

• brawny
    Tyvärr har jag också dåliga erfarenheter av CD. Har strul m dem just nu o kommer aldrig att handla därifrån igen när det är löst. Ohjälpsamma och snorkiga är vad jag tycker!
  • Sue  Ellen
    Morty skrev 2010-02-05 11:24:47 följande:
    Neeeej! Skrev du avsändare på ditt paket?
    Japp, packade det väldigt väl och skrev tydligt både mottagare OCH avsändare.
    Jag har tex varit aktiv säljare / köpare på Tradera sedan 2004 och det har ALDRIG hänt mig att ett paket kommit bort!! Trist att det ska börja nu.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 12:02:16 följande:
    Japp, packade det väldigt väl och skrev tydligt både mottagare OCH avsändare. Jag har tex varit aktiv säljare / köpare på Tradera sedan 2004 och det har ALDRIG hänt mig att ett paket kommit bort!! Trist att det ska börja nu.
    Då hoppas jag verkligen att det dyker upp antingen hos CD eller hos dig. Har heller aldrig varit med om att paket försvunnit.
  • Bambiblogg
    Håller tyvärr med. Har också bara haft strul med CD och hon svarar aldrig på mail. AjaBaja och TintinStyle är de bästa webbutikerna enligt mig!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III