Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly - för oss inbitna del III

Mabimao skrev 2009-12-25 22:18:48 följande:
    Håller med du!Hemlighetsmakeri hör inte hemma här alls. Att bara säga att man hittat två med 50% utan att skriva vilka, tolkas bara konstigt.Listan kan alla gå igenom men klart alla är mest intresserade av 50%Själv längtar jag till fysiska butikers rea, de brukar ha mer kvar. Nån som vet nån som börjar snart?
    Hemlighetsmakeri?!?! Jag skrev redan i första inlägget att jag hade hittat listorna hos bambi och katinka. Inte direkt svårt för er att hitta dit? Konstigt att du kan få det till hemlighetsmakeri bara för att jag inte kom ihåg just vilka två butiker som hade 50% rabatt från två listor av butiker.
  • Bambiblogg
    Vad fanns? Eller har du skrivit det redan, förslåt isåfall?!)Ps. Har någon sett coolwool cardigan i grått någonstans, i storlek 3?!Pss. WINK ligger i Sturegallerian, en riktigt, riktigt bra OM-shop! Det ligger runt hörnet från OMs egen butik och har ibland bannemej bättre utbud är dem! Har fyndat där många gånger!
    Coolwool cardigans hade de massor utav på Mathild i PK-huset.
  • Bambiblogg
    Miafia33 skrev 2009-12-29 23:18:03 följande:
    Ingen som har v neck cardigan?
    Jag har en v neck cardigan och jag tycker att den är normal i storleken.
  • Bambiblogg
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:36:40 följande:
    Fick för mig 8.30. Vad bra med 8. Då ska jag definitivt gå innan jobbet. Någon timme senare får de leva med. Då kan vi slåss tillsammans
    Är det bara för inbjudna?
  • Bambiblogg
    söta kråkan skrev 2010-01-12 09:11:42 följande:
    Hej! jag letar efter webbbutiker med rea på odd molly men hittar bara ett fåtal...har ni någon lista på villka butiker som har odd molly på nätet? tack på förhand
    Bambi och Katinka hade bra listor!
  • Bambiblogg
    söta kråkan skrev 2010-01-12 12:19:02 följande:
    villka är det?
    http://bambi.blogg.se/

http://oddmollybesatt.blogspot.com/
    Pokergirl skrev 2010-01-12 12:13:23 följande:
    Åh jag är kär! Crochet lovely knit i love SKA bli min!  Tror ni man måste förboka?
    Om man bor i Stockholm så brukar man få tag i det mesta man vill ha. Men om man inte gör det så kanske det är bäst att förboka. Vart tänkte du förboka ifrån? Svenska webbutiker har väl inte förbokning?
  • Bambiblogg
    Cashew skrev 2010-01-12 20:43:49 följande:
      jag skulle hämta ut mitt paket från sid and sally med två OM tröjor. när han hämtade paketet så sa han att det va öppnat och att jag skulle kolla så att allt va kvar, men tyvärr fattades min makeoutblouse och så påstod han att de va tvugna att behålla det som va kvar också så jag kom hem utan något alls. mailade dom så jag får väl se vad som händer men tyvärr finns inte blusen kvar så jag lär bli utan den i vilket fall. förhoppningsvis får jag tillbaka den andra tröjan, är bara rädd att den också ska komma bort eller att de tror att det är en retur och säljer den till någon annan. om någon ser en makeoutblouse strl 1 i den naturvita färgen till rabbaterat pris så hojta gärna
    NinaB har Makeout blouse i chalk till 50%, men det står inga storlekar.

http://ninabshop.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III