Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly - för oss inbitna del III

Anna Paulita skrev 2010-01-14 09:44:06 följande:
    Ni som har bra koll på sidor och priser....har någon sett denna? Och vad skulle man kunna tro att den kommer kosta? :Poddmolly.com/content/collections/spring10/clo...Jag har också blivit förtjust i denna....men tror ni man ser gravid ut i den? Det är ett ganska tunt band och mycket tyg....är det inte lite gravidvarning? Men den är vansinnigt söt. :Pestiliodesign.se/images/stories/23_319_14_fro...[1].jpg
    Den första hade bambi ett pris på i sin blogg, tror att det var 1700. Den andra syns inte!
  • Bambiblogg
    maruttan skrev 2010-01-14 10:36:06 följande:
    Då passar jag på och fråga en prisfråga också, vad tror ni Wigwam dressen kommer att kosta! Blev helt kär i den grå!!
    Den fanns också med på bambis blogg, kan det ha varit runt 2000?

Jag vill också ha en sån! Det blir nog det enda köpet från summer.
  • Bambiblogg
    Tindrisen03 skrev 2010-01-14 11:07:57 följande:
    Men seriöst! Det står 4799 kr för Nymph dress på Folkarts sida. Det är ju hutlöst!
    Konstigt, måste ha blivit fel för det är flera som har sagt 3799 kr. Fast det är mycket det också.
  • Bambiblogg
    Puffig Pingla skrev 2010-01-20 11:14:25 följande:
    Jag tänkte ta och rensa i garderoben nu under helgen. Bäst att passa på nu när man kan annonsera gratis hos Tradera.
  • Bambiblogg
    x karin76 skrev 2010-01-21 19:27:36 följande:
    Tittar in med en fråga.. Har funderingar på en nylon parker coat på Blocket, men är lite osäker på storleken eftersom jag aldrig provat någon... Är den liten och trång eller stor och rymlig? Har vanligtvis stl 2 (38) men är rätt lång och har ganska breda axlar, kanske en 3:a (som jag hittat) borde passa bäst?Tack på förhand för input!
    Här är det flera som har skrivit om hur de tycker den är i storleken:
    http://bambi.blogg.se/2010/january/vecka-3-738-parker-coat.html
  • Bambiblogg

Jag såg några Fonda dressar på Tradera (ej mina auktioner), storlek 3 och 4. Om någon var intresserad...

• Bambiblogg
    Hilti skrev 2010-01-22 22:44:16 följande:
    Vad tror ni priset på Tea dress kommer att ligga på? Tycker den är jättefin, men det skrivs inte så mycket om den i bloggerna.
    Jag såg att bambi hade bloggat om den. Hon har ju en prislista på alla kläder också.
  • Bambiblogg
    Frusna flickan skrev 2010-01-22 21:22:42 följande:
    Åh så snällt! Jag har fått svar med tips om två som jag ska ringa först (i Sverige) (Tack rara medsystrar!) Helst vill man ju slippa skicka med dyr post över gränserna, fast i detta fall gör jag vad som helst känns det som. Avis på ditt jobb!Har ni tagit in den i dark cherry?
    Var det en dark cherry i storlek 3 du var ute efter? Jag har nämnligen hittat den i alla storlekar förutom min egen (2)   :(
  • Bambiblogg
    alias skrev 2010-01-27 11:12:28 följande:
    Jag MÅSTE ha en dolce skirt i almost black. Eftersom den finns att köpa i powder borde den väl finnas även i denna färg nu?Men var?Har mailat lisen.dk - men de tar 190 dkk i frakt - känns tufft för en liten kjol.Någon som kan hjälpa mig?!
    Men bambi hade någon rabattkod på frakten hos lisen, om du inte hittar kjolen någon annanstans.
    Caturine skrev 2010-01-27 11:51:29 följande:
     Okej..... Vad jobbigt=( Jag har letat på tradera efter en liknande för att få mer info men det finns ingen, men jag misstänker att det är från första kollektionen.
    Prova att googla och välj "bilder" så kan man bläddra igenom alla bilder.
  • Bambiblogg

Fortfarande inget svar på mailen från Anna på C-D. Har alla fått sina leveranser av henne? Trist att hon ska börja krångla igen.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III