Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly - för oss inbitna del III

Är det ngn som vet var det kan finnas en rosa Fonda dress kvar! Sent vaknar jag Provade en i går på OM butiken men kudne inte bestämma mig och när jag var tillbaka efter jobbet igår var den slut så klart. Såg den på Ina o Sannibus och den är såå fin! Vilka butiker som inte släppt ännu kan tänkas få in den? Några fysiska butiker i Sthlm kanske också typ ETC och sådan där lite mer casualaffärer? Fler idéer?{#lang_emotions_undecided}

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    isako skrev 2010-01-23 17:31:31 följande:
    Sötnosen då! Vilken strlk vill du ha? Om jag så skall damsuga nätet skall jag hitta en åt dig!
    Stl 2 Gud var gullig du är{#lang_emotions_flower}
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Skrutteruttan skrev 2010-01-23 18:06:08 följande:
    När du ändå dammsuger, vill du dammsuga efter en 0:a också? *ber med hundögon*
    Odd Molly butiken hade kvar 0 kvar i går i den rosa
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Frusna flickan skrev 2010-01-23 20:46:04 följande:
    Frakten därifrån är väl på knappt en hundralapp? I alla fall när jag reashoppade i julas. Och de har ju rosa i stl 2 och 3 och blå (vet ej stl)
    Jo i och för sig men med pundet i 11,75 vid kortköp så blir den drygt en hundring dyrare innan frakten också. Men det får bli en utväg annars
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Morty skrev 2010-01-23 21:31:46 följande:
    Vet att vi egentligen inte ska snacka Fonda Dress men tror ni inte Åhléns tagit in dem? Eller ska få in dem?
    Åhlens city här i Sthlm har enligt dem själva inte tagit in dem i alla fall.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Jo tyvärr är det väl väldigt tidig morgon hos Deepfling just nu så det kanske dröjer innan de uppdaterar mer. Har ringt runt till ett 20-tal fysiska Sthlm butiker och det är inte ngn som tagit in Fondan i rosa. Vanligast är att det tagit in almost black och i bland har några gone wild and crazy och tagit in i blått el benvitt också

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Precis som det diskuterades här tidigare så var det några butiker som angav (när jag rinde runt och jagade den rosa Fondan) att de inte trodde velour skulle gå så bra så här på våren och efter så många säsonger med velour...big mistake!{#lang_emotions_surprised}

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Morty skrev 2010-01-24 20:21:26 följande:
    Ja, jag blev helt paff när jag ringde runt efter Fonda Trousers. Jag är iofs sån som vill och kan ha plysch året runt. Kanske inte alla som tycker det. Men som sagt BIG mistake. Vilka storlekar var ni ute efter? Det var pink va? Tyvärr så har jag för mig att Kings & Queens (lokala butiken) endast skulle ta in Almost Black och Chalk. De hade inte fått sin leverans i fredags iheller.
    Lilla skrutteruttan skall ha en 0:a..lite större jag vill ha en 2:a Jo de flesta butiker som väl tagit in velouren verkar hålla sig till almost black och möjligtvis chalk
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    gambia90 skrev 2010-01-25 05:41:30 följande:
    Snälla ring till:www.karinssportbod.se/dev/kontaktDär har jag nu hittat min fonda almost black i stl4 och nylon parka ;)Hon skicka mot faktura eller betalning mot kort. Jag köpte båda grejerna och hon bjuder på min frakt.
    Ringde dit igår. De hade inga nyheter ännu alls
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III