Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare från förra tråden "Plussade igår! Nån mer med färskt plus?"
www.familjeliv.se/Forum-11-308/m46348002-114.html
Här pratar vi vidare från förra tråden "Plussade igår! Nån mer med färskt plus?"
www.familjeliv.se/Forum-11-308/m46348002-114.html
Hur är det med alla idag?
Här vaknade jag upp med snuva och halsont, IGEN! Blir galen på detta, nu är det tredje gången sen jag vart gravid som jag blir förkyld. Skit
Imorrn har jag bokat in en klippning, ska bli riktigt skönt att få ordning på håret igen som nu knappt går att få nån ordning på trots strid med plattången Efter det får det bli en tripp till affärn och inhandla färg, här ska fräschas till
Det märks att mini växer och blir större iaf Inatt då jag skulle knata över till dottern och lägga mig där så var magen alldeles sned, var visst nån annan som oxå sov och hade halkat över till den sidan som jag legat på
Hoppas alla får en trevlig helg!
Jag vaknade upp med 100 kg snor i huvudet imorse. Mår inte så dåligt ändå, lite tryck i huvudet bara.
Oj då, här var ni snoriga
Tyvärr kan jag inte vara med i er klubb, men kan skicka dit minsta grabben!
Armani, man har ju mkt sämte immun som gravid, så de kanske därför duär förkyld hela tiden, tråkigt!
Sitter här nu dödstrött o väntar på att sambon ska söva Vilhelm.
Är väl tänkt att vi ska käka popcorn o se en film, men de blir väl som i vanlig ordning att jag missar halva filmen.
I alla tidningar och nätsidor står de ju klart o tydligt att tröttheten ska bli bättre efter vecka 12. Vilket jävla skitsnack
Annamamma 83 skrev 2009-12-04 19:53:44 följande:
lilla sandra skrev 2009-12-04 23:32:50 följande:
Annamamma 83 skrev 2009-12-05 07:55:38 följande: