Min nyfödda kissar inte? :/
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
Men äter hon inte för lite då? Ökar man inte för varje dag med ersättningen? På Bb med första öka dom 10 ml nått för varje dag per måltid..
Varför i hela världen vänder du dig inte till vårdguiden istället för FL?! Tycker du verkligen att det här är rätt forum att vända sig till när din lilla bebis inte kissar?! I din sits hade jag vänt mig till sjukvården istället för en community på nätet där en massa lekmän sitter och chansar på vad det kan vara.
Internet... på gott och ont...
Jag tror faktiskt inte det bara handlar om att man ska få "rätt" svar avfrämmande folk utan att ha någon att prata med om det som bekymrar än och bara skriva av sig. Och det är väl enligt mig det som är det fina i kråksången när det gäller att skriva på ett forum.
Tror att du ska försöka mata henne oftare. Jag skulle prova med 2-3 timmars mellanrum. Bebisen behöver nog lite mer mat, då blir hon piggare på att äta och urinmängden kommer att öka. Kissar de 6-8 blöjor per dag vet man att de får i sig tillräckligt. Men tycker absolut att du ska ringa till bvc och prata med dom och som någon annan skrev här så kan de informera dig om det här med mat!