Min nyfödda kissar inte? :/
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
Min tös på 6 dagar har inte kissat på över en dag, innan det har hon kissat normalt dagligen. Är detta okej, eller vanligt? Hm..
så små bajsar löst.så de e ingen fara med det.
löst men inte som vatten
Borde hon inte vara uppe i 60 ml per mål? Tror BB sa det till mig. För min lilla fick inte i sig mycket, då hon var 5 dagar fick hon inte i sig mer enn 15 ml. per mål.
Och barnsöterskan sa at ml. följer hur många dagar bebisen är (iaf när dom är så små). När min var 5 dagar, borde hon äta 50 ml minst. ) ökar för varje dag.
Testa att väga blöjorna! (jämför med oanvänd så ser du om det är något i dem)
Bajset är löst och gult så länge de ammas (eller rättare sagt äter bröstmjölk) och egentligen är det kanske inte så farligt att hon inte kissar så länge hon bajsar (för det är ju lite blandning när det är så löst)
Mitt förslag är att mata henne lite oftare, kanske öka på mängden lite (och testa gärna att amma henne med amningsnapp om du vill, med en sådan är det lättare för bebisen att få tag i brösvårtan om de har problem)
Lycka till!
ps. tycker ändå att du ska ringa sjukvårdsupplysningen, men nämn för dem att hon bajsar "amningsbajs"