• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • kitty3465
    Tingelingstar skrev 2009-12-14 14:18:45 följande:
    Nja, nån natt ibland överlever man. Han hade kolik de första månaderna och då var det tortyr. Hur gammal är din lilla Arvid? Var bor ni någonstans? Vore ändå kul att hitta lekkamrater åt Maxen . Vi flyttade för 2 veckor sedan och håller med om att det inte är roligt att försöka få mycket gjort samtidigt som ett barn hänger på en.
    Jo det har du rätt i , en natt klarar man lätt vi braiga mammor :)
    Arvid är tre månader. Bor utanför malmslätt nu, ska flytta till tallboda. Vart bor ni nånstans? Ja en lekdejt vore inte fel! Vill att Arvid ska ha många kompisar =)
  • Leos och Vincents mamma

YES!! Jag är KLAR!!! Fy vad gött det känns! Jullov!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Men jisses va ni skriver!
    Jag kan ärligt säga att jag "önskar" mig en flicka, men jag tror att det är som Becka skriver att man kan klä i söta klänningar osv. Jag är en typisk pojkflicka annars. Men man skulle ju inte bryta ihop och försöka tills man får en tjej bara för att det kommer en pojke till. Pojkar är allt charmiga dom.

Party i januari låter tipp topp!!!

• Tingelingstar
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 14:42:07 följande:
    tja jag är ledig väldigt mycket med, jobbar typ bara max 8 pass på en månad så är hemma typ nästan jämnt..
    Hur ser resten av veckan ut?

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 16:12:38 följande:
    Grattis Behandlingsassistenten
    kitty3465 skrev 2009-12-14 15:01:34 följande:
    Jo det har du rätt i , en natt klarar man lätt vi braiga mammor :) Arvid är tre månader. Bor utanför malmslätt nu, ska flytta till tallboda. Vart bor ni nånstans? Ja en lekdejt vore inte fel! Vill att Arvid ska ha många kompisar =)
    Fast jag har en sak att bekänna. Max somnade till slut vid 14 och jag skulle bara vila ögonen samtidigt som jag klappade på rumpan. Vi vaknade vid halv fem, record-siesta .

Nu bor vi i Lambohov. Bodde i Tallboda för 2 år sedan, lugnt och bra område. Har ni köpt hus?

Årets julkort

Årets julkort..Klickbar

• Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 18:23:21 följande:

Årets julkort Klickbar
    Sötnosar! Vad goa alla barn var idag. Kan inte vara lätt att ha ett luciatåg med massor av 1-2-åringar. Tur ingen verkade ha epilepsi för det blixtrade rejält där ett tag.

Grattis till jullovet!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 14:26:11 följande:
    vore väldigt trevligt, får ta en promenad med vagnarna nån dag... "dina hus" ligger ju bara precis runt hörnet från mitt..
    Ja vill me promenera!!!
  • kitty3465

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 16:12:38 följande:

GRATTIS! Gud va skönt det måste kännas=) Fina tomtenissar du har =)
    Marayah skrev 2009-12-14 16:53:29 följande:
    Men jisses va ni skriver! Jag kan ärligt säga att jag "önskar" mig en flicka, men jag tror att det är som Becka skriver att man kan klä i söta klänningar osv. Jag är en typisk pojkflicka annars. Men man skulle ju inte bryta ihop och försöka tills man får en tjej bara för att det kommer en pojke till. Pojkar är allt charmiga dom. Party i januari låter tipp topp!!!
    jag är värsta girliegirl skulle jag nog vilja påstå men jag är sååååå glad för min lilla grabb Ser nästan fram emot fotbollsträningar och hockeymatcher :P Hihii Fast jag måste säga att affärer är mkt bättre på fina flickkläder än pojkkläder. Finns ju nästan bara randigt.

Tingelingstar skrev 2009-12-14 17:17::
    Fast jag har en sak att bekänna. Max somnade till slut vid 14 och jag skulle bara vila ögonen samtidigt som jag klappade på rumpan. Vi vaknade vid halv fem, record-siesta .Nu bor vi i Lambohov. Bodde i Tallboda för 2 år sedan, lugnt och bra område. Har ni köpt hus?
    [/citat]
    Åh det lät skönt.Jag tänkte ta en powernapp efter project runway förut idag men det fick bli lite städning istället :S
    Vi har köpt ett radhus,ligger på sidvindsvägen. Tror vi kommer trivas fin fint där =)
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-14 18:28:31 följande:
    Sötnosar! Vad goa alla barn var idag. Kan inte vara lätt att ha ett luciatåg med massor av 1-2-åringar. Tur ingen verkade ha epilepsi för det blixtrade rejält där ett tag.Grattis till jullovet!
    Ja, de var ju så söta Så himla duktiga också. Ja, det var lite otäckt när det var så mycket blixtrar överallt så jag förstår att Vincent blev rädd och ville komma till oss istället.

Tack

Tack alla

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6