• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:05:42 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:05:02 följande: Mysigt!!
    Sanna min mysamys, jag har din mössa här...
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 10:09:18 följande:
    Sanna min mysamys, jag har din mössa här...
    Jippi! Min mössa! :D
    Vi ska väl dejta något i veckan hoppas jag? Saknar min Ewa!
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 10:08:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:05:02 följande: kommer om 2 min o gör sällskap, vill med ha lusselulle...ja täääänk på stackars stinafina spenat som inte får massa gullelulledulle när hon slår aj aj i lilla tossingen... o fyyy hemska mamma o inte sjåpa runt henne...(hur fan stavas sjåpa??)
    Haha, det hade du så gärna fått göra om jag inte hade behövt plugga hela dagen Men från och med imorgon har jag jullov!!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:10:03 följande:
    Jippi! Min mössa! :D Vi ska väl dejta något i veckan hoppas jag? Saknar min Ewa!
    Hoppas jag verkligen, du hade glömt den nånstans så nån gav den till mig så jag skulle ge den till dig (någon var nog Linda) Sakna min Sanna med, mest i helaste världen..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 10:10:04 följande:
    Haha, det hade du så gärna fått göra om jag inte hade behövt plugga hela dagen Men från och med imorgon har jag jullov!!
    Lugnt, sitter här med mitt kaffe o världens bästaste o goaste o kanske rent av dom fulaste pepparkakorna jag nånsin sett (Ewa&Willebak)
  • thelifesaviour

Någon var Linda, för det var där jag glömde den när vi hetsade iväg med skrikstina. :D

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:17:52 följande:
    Någon var Linda, för det var där jag glömde den när vi hetsade iväg med skrikstina. :D
    Ahhh du ser, minne som en sten... men den är här iallafall, hade tänkt svänga förbi igår när jag lämnade av syster vid tåget men då glömde jag..
  • Tingelingstar

Då är jag en "flickmamma" . Jag får ofta höra att jag gör honom till en mes när jag är så överbeskyddande och pluttignuttig. Kunde inte låta bli och köpa en rosavelouroverall till honom i höstas och han gillar att sitta med mig på golvet och pyssla = jag pyssla, han försöker äta upp allt som går att komma åt.

Nä, håller med om att det är lite förlegat.

• Firstandhappy

Sanna??? är du duktig på photoshop, skulle behöva ha hjälp!!

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 10:29:13 följande:
    Sanna??? är du duktig på photoshop, skulle behöva ha hjälp!!
    Det kan du få! Kanske inte på en gång, för vi ska snart väg, men ikväll kan jag hjälpa!
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6