• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Fru T

tjöt tjöt

Grymt kul det är att flyttpacka när kroppen säger nej helatiden

Ja har inte äns lite ro till att sitta still men ja så gott som måste

• Leos och Vincents mamma

Hittat hit nu..själv sitter jag och sliter med mitt plugg. Det går bra, men det är mycket att skriva och man måste verkligen tänka till.

Har för övrigt hittat en utbildning som jag skulle vilja gå efter denna, en ettårig utildning till kognitiv beteende terapi som man då får utbildning på att utföra, vilket jag är så intresserad av..MEN utbildningen kostar 42 500 kr! {#lang_emotions_surprised}

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Trevligt med ny tråd! :)

• Maria84

Har också hittat hit

Sjuklingar här hemma ännu, även om det går åt rätt håll med grabbarna ialla fall. Liam är feberfri sen igår och Lucas har inte så hög feber längre.

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-13 12:36:49 följande:

Hittat hit nu..själv sitter jag och sliter med mitt plugg. Det går bra, men det är mycket att skriva och man måste verkligen tänka till. Har för övrigt hittat en utbildning som jag skulle vilja gå efter denna, en ettårig utildning till kognitiv beteende terapi som man då får utbildning på att utföra, vilket jag är så intresserad av..MEN utbildningen kostar 42 500 kr!
    Hmm, kan ha fel. Men finns det inte en sån kurs på universitetet?
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-11-13 14:35:32 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-13 12:36:49 följande: Hmm, kan ha fel. Men finns det inte en sån kurs på universitetet?
    Hmm, fanns inget på grundnivå.. dock en del annat:
    www.liu.se/utbildning/kurs/Grundkurser
  • JePaLuLi

Ja himlans kul med en ny tråd. Särskilt när man tänker på att när det är dags för nästa är det snart vår igen 
    Men nu ser jag fram emot att få julpynta!!

★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-11-13 14:40:26 följande:
    Hmm, fanns inget på grundnivå.. dock en del annat:www.liu.se/utbildning/kurs/Grundkurser?l=sv#h9be633
    Ska kolla på den sen

Nu ska jag laga plankstek! Leo är hos en kompis och leker och Vincent mumsar kex i sin matstol. Sambon slutar om en halvtimme, sen är det helg
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-11-13 14:51:34 följande:
    Ja himlans kul med en ny tråd. Särskilt när man tänker på att när det är dags för nästa är det snart vår igen  Men nu ser jag fram emot att få julpynta!!
    Jag med! Äntligen ska jag få ha julgran! Mina tidigare ettor har inte riktigt haft plats för det.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-11-13 16:11:11 följande:
    Jag med! Äntligen ska jag få ha julgran! Mina tidigare ettor har inte riktigt haft plats för det.
    wohoooo ULEGJAAAAAAAN.... ska med ha, en äkta en, stor som ett hus o med massa pynt..
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6