• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-14 10:30:57 följande:
    Det kan du få! Kanske inte på en gång, för vi ska snart väg, men ikväll kan jag hjälpa!
    det är lugnt, vi har ett par dagar på oss...
  • kitty3465
    Marayah skrev 2009-12-13 22:38:28 följande:
    kitty3465: hej o välkommen!!
    Hej! tack=)

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:42:22 följande:
    kitty3465: Välkommen hit! Jag bor i Lambohov med min sambo och våra två barn som fyller 5 respektive 2 år i mars.
    Tack! hihi då är det full fart där hemma om dagarna då ? =)
  • kitty3465

Maria84: men gud vilka idioter! huu jeda mig otäckt tycker jag när man tänker på vad det finns för folk där ute :(
    Va fint av er att anmäla er som kontaktfamilj, min mosters familj är oxå det. Finns ju så många barn o ungdomar som behöver stöd.

Hjälp, om vi ska skaffa syskon till lille arvid nån gång i framtiden får det bli kejsarsnitt. Tog nästan 20 timmar o klämma fram honom :S Tur att han är söt! =)

• Maria84

Hm försöker få en sjuk och jättetrött Lucas att sova men inte vill han det inte även om han behöver.

Vi har precis bakat lussekatter så det doftar ljuvligt i hela huset och nu står nästa deg på jäsning, smörgåsar blir det nu.

• Maria84

kitty - och då bor vi mitt ute i skogen också. Så det är inget man räknar med direkt ska hända härute.
    Ska anmäla oss till lite fler kommuner också. Skulle väldigt gärna vilja vara jourhem också men måste gå igenom hur vi får ekonomin att funka med en inkomst först

• Leos och Vincents mamma
    kitty3465 skrev 2009-12-14 10:52:19 följande:
    Hej! tack=)Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:42:22 följande: Tack! hihi då är det full fart där hemma om dagarna då ? =)
    Ja, det är det verkligen, minst sagt
    De går iofs på dagis på dagarna, men direkt när de kommer hem så är det full fart
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    kitty3465 skrev 2009-12-14 10:58:44 följande:
    Maria84: men gud vilka idioter! huu jeda mig otäckt tycker jag när man tänker på vad det finns för folk där ute :(Va fint av er att anmäla er som kontaktfamilj, min mosters familj är oxå det. Finns ju så många barn o ungdomar som behöver stöd.Hjälp, om vi ska skaffa syskon till lille arvid nån gång i framtiden får det bli kejsarsnitt. Tog nästan 20 timmar o klämma fram honom :S Tur att han är söt! =)
    Mina båda barn är födda med planerat snitt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • kitty3465
    Tingelingstar skrev 2009-12-14 09:43:48 följande:
    Hur är en flick- resp pojkmamma? Har inte fått kläm på vad jag är
    haha det undrar jag med?
  • kitty3465
    Maria84 skrev 2009-12-14 11:00:50 följande:
    kitty - och då bor vi mitt ute i skogen också. Så det är inget man räknar med direkt ska hända härute. Ska anmäla oss till lite fler kommuner också. Skulle väldigt gärna vilja vara jourhem också men måste gå igenom hur vi får ekonomin att funka med en inkomst först
    Vi bor också på landet..det är ingen skog runt omkring men det är typ bara en massa åker. Usch skulle nåt sånt hända här, typ inbrott eller nåt sånt skulle ingen märka det om vi själva inte var hemma. Otäckt sånt där!
  • kitty3465

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 11:02:56 följande:

Ja, det är det verkligen, minst sagt De går iofs på dagis på dagarna, men direkt när de kommer hem så är det full fart
    Haha så himla mysigt.. vad jobbar du med då? =)
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6