Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping! Del: 6

Tack för idag alla som var med Jättetrevligt var det och supergod mat
    Är såå mätt nu.

Nu ska jag passa på att mysa med sambon för 5.30 åker han till stockholm imorgon bitti och kommer inte hem förrän på fredag kväll Han ska på utbildning med jobbet..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-12-06 20:43:03 följande:
    proppmätt va ordet!Njut ordäntligt ikväll du får hojta till om det blir fööör jobbigt med nåt i veckan, ja bor ju inte så långt bort så ja kan komma förbi en sväng om det krisar
    Tack det var snällt Det ska jag tänka på
    Lilian kommer nog och sover hos mig på torsdag, det uppskattar jag oxå, för jag hatar att sova själv.
    Firstandhappy skrev 2009-12-06 21:38:49 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-06 20:27:13 följande: Tack detsamma, vi får passa på att träffas i veckan o trötta ut barnen tillsammans...Spank jo very much fore tonajt...
    Det gör jag gärna, kan dock bara efter 16 hela veckan för hämtar barnen på dagis då.
    thelifesaviour skrev 2009-12-06 21:42:59 följande:
    Pust. En helt utmattad mamma är jag nu. Tack alla för ikväll. :)
    Förstår det, led verkligen med dig. Jobbigt när de är så där. Vincent var inte riktigt likadan, men han vägrade ligga själv oftast så man fick hela tiden gå och bära på honom, då var han nöjd, så jag vet hur det är. Medans Leo var helt tvärtom, han var världens coolaste bebis och så himla nöjd med allt. Att två syskon som är så lika till uteseendet kan vara så olika till sättet.
    thelifesaviour skrev 2009-12-06 22:00:44 följande:
    Stina brukar inte vara såhär som hon var ikväll, det här var verkligen ett extremt gnälligt beteende.. Vet inte vad det är med henne ikväll.
    Säger som Linda, ibland har de dåliga dagar precis som vi.

Nu måste vi gå och sussa, sambons taxi kommer halv sex imorgon bitti så då måste vi vinka av honom och sen blir det att göra iordning mig själv plus barnen för de ska lämnas redan 7 imorgon bitti för jag ska till skolan. Usch vad tidigt
    Är van vid att Vincent vaknar 5.30-6.00 varje morgon, men då är det alltid sambon som brukar gå upp med honom och ge honom välling och leka med honom så jag kan sova vidare till 7 åtminstone då han åker till jobbet. Så denna vecka blir tuff på alla sätt och vis, men det är bara bra ändå, för jag kommer bli extremt stolt när jag har klarat denna vecka

Suck, Vincent är hemma idag, han har feber, dock inte så mycket. Precis 38 i temp.
    Han är ganska ok, men lite hängig oxå.
    Sambon åkte ju imorse och varken min mamma eller pappa kan komma hit idag.
    Och jag har megamycket att göra med mitt plugg, sååå himla typiskt!!

Nu har han visserligen sovit i en timme och sover fortfarande och då har jag passat på att plugga, får väl plugga ikväll när barnen sover, men risken finns att jag är så trött då.

Firstandhappy skrev 2009-12-07 14:16:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-07 11:56:30 följande: typiskt...
    Ja, verkligen!
    Han sov 4 timmar och då fick jag ändå väcka honom {#lang_emotions_surprised} det har aldrig hänt förut, men nu stojar han runt som vanligt.
    SmileyMalin skrev 2009-12-07 20:19:56 följande:
    låter som att ni hade trevligt igår synd att jag inte kunde hänge på!NU har jag skickat julkort till hela släkten Den här bilden blev det:
    Jättefin bild

Vi fixade våra julkort igår.
    Firstandhappy skrev 2009-12-07 20:46:34 följande:
    är det nån som har en tomte/pepparkaksdräkt till låns i strl 86 typ???
    Jag har en pepparkaksdräkt i storlek 92 som Vincent ska ha på måndag när det är lucia på dagis. Ganska för stor, men funkar. När behöver du den?
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6