Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

Vi från Linköping! Del: 6

JePaLuLi skrev 2009-12-07 21:00:45 följande:
    Här är vårat julkort detta år:
    jättefint Jag är alldels för lat för att orka photoshopa mina bilder
    Nellie 060510 Leah 090921
  • SmileyMalin

men gud vad ni skriver! försöker hitta till det senaste jag läste, men nu ger jag upp Annars blir jag fast här hela dan!

• SmileyMalin
    playmate86 skrev 2009-12-11 11:14:50 följande:
    kan inte ha bärsal då jag har en ryggskada...använder semper droppar och funkar inte heller
    har du provat magknipsmassage?
    det funkar hysat på Leah om jag kombinerar det med sempers maghdroppar och minifom! Hoppar jag över nåt av det ¨så är det kört.....
  • SmileyMalin
    Marayah skrev 2009-12-11 21:30:27 följande:
    SmileyMalin: Såg dig idag på US, du såg kanske mej men inte kopplade när jag var vitkädd och arbetade... Sen har vi typ bara setts ett par gånger. Skjutsade ner en man till utgången när du precis var på väg in. SUPERSNYGG vagn du har!!!
    det missade jag helt! Jag har ingen koll om jag ser människor på "fel" ställe eller i "fel" kläder {#lang_emotions_dreamer} 
    Ja jag avgudar den här vagnen Både snygg och smidig!
    Vart jobbar du på US?
  • SmileyMalin

Nu har vi fått upp julgranen här
    Såååå mysigt!

• SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-12-12 15:50:29 följande:
    Funderar också på att tjuvstarta
    Jag vill få upp granen minst en vecka innan jul! så man hinner njuta av den ordentligt {#lang_emotions_tomte} 
  • SmileyMalin

Jag hänger också gärna på och promenerar nån förmiddag när stora ligisten är på dagis! Måste ju ut med hundarna varje dag och det är såååååååå tråkigt att gå ut och gå ensam hela tiden!

• SmileyMalin
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 18:23:21 följande:
    Årets julkort Klickbar
    Sötisar Den där tapeten hade vi också i våran förra lägenhet
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-12-13 23:48:51 följande:
    okej strävar var kanske fel ord.. men visst vill alla ha en av varje.. innerst inne.. sen om man inte får det så går ju inte hela världen under.. men jag är inte korkad... så är det bara. får man en pojke så är det ju rätt självklart att man innerst inne vill ha en flicka nästa gång osv.... humm.. det där med att skaffa en unge eller tio till det ändrar sig varje dag. men innerst inne så känns det okej med två barn och skulle det stanna på två så är det ju inte hela världen.. men om några år.. max tio så kanske man är sugen på en till. men man vill ju inte vara så mycket mer än 30 när man skaffar nästa unge. jag skämdes nästan hela min uppväxt för att mina föräldrar var så gamla jämfört med mina jämnåriga kompisars... de var 33 och 38 när jag föddes och ja idag är de ju 59 ich 64.. sicka gamlingar liksom..
    Jag hade en väldigt stark önskan och längtan efter en till tjej den här graviditeten! Sen hade självklart en pojke blivit precis lika älskad!
    Vi ska troligtvis inte ha fler barn och jag känner inte minsta "sorg" över att inte ha någon son. Tror precis som många andra här skrivit att det är roligare för barnen att ha syskon av samma kön! SÅ för mig är två av samma kön drömmen, oavsett om det är prinsar eller prinsessor
  • SmileyMalin

konstigt vilka totala jubelidioter som får ta körkort ändå.....
    Vårt hus ligger precis efter en kurva med noll sikt på en liten landsväg. Trots att det är livsfarligt att köra mer än max 40-50 km/h så har den här pisskommunen satt hastighetsbegränsningen till 70....
    När vi ber dom sänka är svaret "men ingen har ju dött där........"
    Idag kommer en idiot sladdande på den snorhala vägen i typ 90 km/h!
    Ett under att jag inte fick in idioten i trädgården!
    Känns som ett mirakel att varken barn eller hundar blivit ihjälkörda än
    Funderar på att gömma mig i ett buske och typ köra ut en gammal barnvagn eller når mitt framför nästa fartdåre!
    Fäörhoppningsvis skulle det då finnas en mindre hjärndöd fåntratt som förpestar världen {#lang_emotions_demon}

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6