• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Mandarin

Jag tycker om sill, lax sådär

• dinana
    Fru T skrev 2009-11-27 08:42:25 följande:
    Det va du själv som sa att du hoppades att hon skulle bli frisk så hon kunde gå dit, alltså va det du som fick det att låta som om hon va sjuk... Tänker man på vad man skriver så slipper man missförstånd!
    Man behöver väl inte ha feber för att man är sjuk. Jag brukar vara förkyld hela vinterhalvåret och inte ligger jag hemma för det.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-27 09:25:47 följande:
    Det jag reagerade på var att du skrev att du hoppas att barnen är friska tills din sambo ska åka iväg (alltså tolkade jag det som att båda dina barn var sjuka), sen i nästa mening skriver du att Molly får gå till dagis ändå för du har så mycket att göra.
    Ja, friska kan man ju hoppas.. men det kan jag nog få igen för de hostar för fullt här. Men så länge de är feberfria är det lugnt. Skönt att kunna lämna bort Molly ett par timmar. Gick bara bra på dagis idag. Hon hade hostar en del och fick sova lite middag för hon var trött.. men så har hon ju varit sjuk i över en vecka så det är väl inte så konstigt. Nästa vecka är hon nog på topp igen,
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T
    dinana skrev 2009-11-27 15:40:50 följande:
    Man behöver väl inte ha feber för att man är sjuk. Jag brukar vara förkyld hela vinterhalvåret och inte ligger jag hemma för det.
    Ne å det sa jag väll inte!? Ta å läs va du själv skerv en gång till så kanske du fattar va vi reagerade på... (eftersom du inte verkar förstå när vi förklarar)
  • Fru T

I morgon fyller VärldensBästasteJAG år så snart kommer mamma å ska va barnvakt å mannen å ja ska ta bussen ner te stan å förfesten (han är ledig en fredagskväll, kors i taket)

Skumpan ligger på kylning å humöret är på topp

I morron kl 10 kommer stora lass med hö till stallet som ska upp på skullen. Jippie (tur att min man tar det

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-11-27 15:40:50 följande:
    Fast man är ju inte sjuk om man är förkyld. Inte i min värld iaf. Då är man förkyld.
    Sjuk för mig är när man har feber, mår skit och inte orkar annat än att ligga i sängen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-11-27 16:05:08 följande:
    I morgon fyller VärldensBästasteJAG år så snart kommer mamma å ska va barnvakt å mannen å ja ska ta bussen ner te stan å förfesten (han är ledig en fredagskväll, kors i taket)Skumpan ligger på kylning å humöret är på topp I morron kl 10 kommer stora lass med hö till stallet som ska upp på skullen. Jippie (tur att min man tar det
    Åhh, avis jag blir!! Jag är grymt sugen på att festa ikväll, men ska ut nästa lördag så får vänta tills dess.
    Ha det så kul ikväll och grattis i förskott!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-11-25 21:10:52 följande:
    Tack så mycket! Vad gullig du är Vi har haft en supermysig dag, man blir ju lite nostalgisk Har en trött men väldigt nöjd liten kille!
    Tack nu är det inte så många dagar kvar tills Linus fyller 1 år tiden går så fort! Nu är det bara lite drygt 1 månad kvar tills Nathalie fyller 2 år jag har redan köpt superfina kläder som hon ska få ha på sin födelsedag

Ska era barn klä ut sig på Lucia? Nathalie ska få vara pepparkaksgumma Efter väldigt mycket letande så hittade jag tillslut en jättefin klänning idag!
    Imorgon ska vi baka pepparkakor

Och imorgon ska jag träffa min bästa vän och titta på tärnklänningar igen det ska bli så skoj, klänningen kommer vara vinröd eller guldfärgad!

Den 10:e december ska jag träffa plastikkirurgen, mycket spännande! Jag får hoppas att det inte dröjer alltför länge till jag får en operationstid!
  • Mor85
    Familjetrollet skrev 2009-11-27 08:35:48 följande:
    vad skoj.hoppas du inte har fönsterplats.för sist fick jag och D stå och frysa i 7 timmar pga idiotrökare som sprang ca var 10e minut och rökte.när man säljer så man inte ens lämna bordet,men det var det många som gjorde.denna gång ska vi vara på ett annat ställe på cupolen.vart har ni ert bord?
    Inte en aning än så länge...De är första gången för mig
    Vad säljer du för något?
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-27 18:55:07 följande:

Fast man är ju inte sjuk om man är förkyld. Inte i min värld iaf. Då är man förkyld.Sjuk för mig är när man har feber, mår skit och inte orkar annat än att ligga i sängen.
    Ne ellrhur är man sjuk så är man hemma..
    .
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-27 18:56:16 följande:
    Åhh, avis jag blir!! Jag är grymt sugen på att festa ikväll, men ska ut nästa lördag så får vänta tills dess.Ha det så kul ikväll och grattis i förskott!
    du får hänga på nån gång! om du gillar vår typ av musik dvs...

ikväll får vi besök från

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6