• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-24 22:37:12 följande:

Åh, vad kul Kanske kan få ihop några iaf
    tror jag absolut....
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-24 22:37:12 följande:
    Åh, vad kul Kanske kan få ihop några iaf
    gör gärna en lista på vart julmiddag ska vara

hur blev det med ullared?rann det ut i sanden helt?

här hade man hoppats på bra väder idag när vi ska hämta nya soffgruppen.hoppas det slutar regna till kvällen.här ska jag ta och städa lite så tiden går{#lang_emotions_smile}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • SmileyMalin

Tur att man är föräldraledig...
    jag hör typ aldrig min väckarklocka om jag har varit vaken mycket på natten!
    Inatt åt Leah en gång i timmen hela natten och började inte sova lite längre pass fören framåt morgonen, så jag sov som en stock när klockan drog igång vid 7
    Vaknade istället typ kvart i 9 och Nellie ska vara på dagis vid 9... snacka om bråttom! Så nu ska jag sätta mig i lugn och ro och äta frukost framför tv:n.
    Idag är en sån där skön dag utan en enda grej planerad och utan nåt speciellt som berhöver fixas här hemma, så jag ska bara ta det lugnt och mysa med Leah heeeeela dan

Nellie 060510 Leah 090921
  • JePaLuLi

Idag fyller min underbara Lucas 2 år! Jag har varit mamma i 2 år {#lang_emotions_heart}
    Småtrollen är för övrigt med i veckans Linköpingsposten

★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • dinana

Å så kom ju mammapenningen idag också.. spännande å se hur mycket som finns kvar av den nu när autogirona dras vid 12.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-11-25 10:27:08 följande:
    Idag fyller min underbara Lucas 2 år! Jag har varit mamma i 2 år Småtrollen är för övrigt med i veckans Linköpingsposten
    Lucas grattis på stora 2 årsdagen {#lang_emotions_flower}
    dinana skrev 2009-11-25 10:28:17 följande:
    Å så kom ju mammapenningen idag också.. spännande å se hur mycket som finns kvar av den nu när autogirona dras vid 12.
    Här är nästan allt betalt.
  • Fru T
    dinana skrev 2009-11-25 10:28:17 följande:
    alla våra räkningar dras från mannens konto, gemensam ekonomi va det
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-11-25 10:55:11 följande:
    alla räkningar dras från mitt konto.. *morr* gemensam kassa var det ja... nja jag går in o tar det jag behöver o lite till från daniels konto..
    vi gör ganska enkelt så att får vi in 20 tusen o har räkningar på 10 tusen så delar vi de 10 som blir kvar på hälften, 5 in på hans o 5 in på mitt, sen betalar o köper vi saker som vi vill..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-11-25 09:03:30 följande:
    gör gärna en lista på vart julmiddag ska vara hur blev det med ullared?rann det ut i sanden helt? här hade man hoppats på bra väder idag när vi ska hämta nya soffgruppen.hoppas det slutar regna till kvällen.här ska jag ta och städa lite så tiden går
    ja det verkar inte bättre eftersom vi skulle ha åkt för ett par veckor sedan!
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-11-25 11:38:26 följande:
    ja det verkar inte bättre eftersom vi skulle ha åkt för ett par veckor sedan!
    synd för det hade vart skoj.får se om de har bussresor dit
    Fru T skrev 2009-11-25 10:55:11 följande:
    vi har haft gemensam ekonomi sen första dagen vi bodde ihopp.fast fickpengar har vi egna{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6