Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Stina brukar inte vara såhär som hon var ikväll, det här var verkligen ett extremt gnälligt beteende.. Vet inte vad det är med henne ikväll.
Nu måste vi gå och sussa, sambons taxi kommer halv sex imorgon bitti så då måste vi vinka av honom och sen blir det att göra iordning mig själv plus barnen för de ska lämnas redan 7 imorgon bitti för jag ska till skolan. Usch vad tidigt
Är van vid att Vincent vaknar 5.30-6.00 varje morgon, men då är det alltid sambon som brukar gå upp med honom och ge honom välling och leka med honom så jag kan sova vidare till 7 åtminstone då han åker till jobbet. Så denna vecka blir tuff på alla sätt och vis, men det är bara bra ändå, för jag kommer bli extremt stolt när jag har klarat denna vecka ![]()
Jo, det är klart de har. Men man blir så frustrerad, man vill ju kunna trösta dem. Nu ligger hon dock och trynar så gott på sin pappa.
jeheeej i morron kommer det heta (nåde dom om dom inte är det) hantverkare å river skafferiet å sliter ut den minimala kyl/frysen å instalerar hel kyl å frys
ska bli sååå skönt för nu fårvi ju fan inte plats me n¨nting!
Förstår inte hur dom tänker när dom inte har det som standard i en 4:a!
Halv tio kommer dom så i morron blire att gå upp ovanligt tidigt...
Tack för igår... det var trevligt.
Var kan jag hitta sommar skor i stl 23 nu?
Alex har ju växst ur sina gammla och vi behöver nya innanvi åker om 10 bagar.