• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy

nä nu får ni minsann hålla igång lite, jag har över 4 timmar kvar på jobbet att fördriva...

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-12-10 16:40:10 följande:
    ang lördagkväll så blir det jag o min syster från e-tuna, linda och ev linda B, Becca om hon känner för det i Lillisen, fler som vill bjuda in sig?? ska rota reda på hon elin på fb o se om jag kan låna hennes skivor..
    Jag hade gärna kommit, men jag ska ut helgen efter, så jag tror inte det blir så.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-12-10 16:47:31 följande:
    Jag hade gärna kommit, men jag ska ut helgen efter, så jag tror inte det blir så.
    va??? ska du ut utan mig??? *gråter*
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-12-10 16:50:34 följande:
    va??? ska du ut utan mig??? *gråter*
    Meh, jag bjöd ju dig, den 19e!
  • Leos och Vincents mamma

Nu kommer resultatet av en lång dag på dagis som jag ville undvika. Vincent är pigg fast han bara har sovit 25 min på dagis. Men Leo däremot är dödstrött och har därmed en av sina få trotsdagar idag, ville inte gå hem, inte ta på sig, inte ta av sig, jag skulle bära honom hem tyckte han, hur det nu ska gå till han som nästan är längre än mig

Fick höra en rolig kommentar på dagis oxå av en vikarie, hon undrade om jag var Vincents storasyster Det tackar man och bugar för När jag sa att jag var hans mamma och att jag dessutom är mamma till Leo oxå så såg hon ut som hon skulle ramla ihop av förvåning

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 17:00:26 följande:

Nu kommer resultatet av en lång dag på dagis som jag ville undvika. Vincent är pigg fast han bara har sovit 25 min på dagis. Men Leo däremot är dödstrött och har därmed en av sina få trotsdagar idag, ville inte gå hem, inte ta på sig, inte ta av sig, jag skulle bära honom hem tyckte han, hur det nu ska gå till han som nästan är längre än mig Fick höra en rolig kommentar på dagis oxå av en vikarie, hon undrade om jag var Vincents storasyster Det tackar man och bugar för När jag sa att jag var hans mamma och att jag dessutom är mamma till Leo oxå så såg hon ut som hon skulle ramla ihop av förvåning
    Hehe :D Härligt!
    Jag fick ju höra här om veckan att jag var "15, 16?". Kändes ju sådär. Haha.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-12-10 16:44:07 följande:
    nä nu får ni minsann hålla igång lite, jag har över 4 timmar kvar på jobbet att fördriva...
    Vad jobbar du med som kan sitta med FB så länge?
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-12-10 17:02:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 17:00:26 följande: Hehe :D Härligt!Jag fick ju höra här om veckan att jag var "15, 16?". Kändes ju sådär. Haha.
    Haha, ja, det är ju kanske inte så kul. Vet ju inte hur gammal hon trodde att jag var, bara att jag såg ut som en storasyster.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-12-10 17:08:11 följande:
    Vad jobbar du med som kan sitta med FB så länge?
    FL ska det va såklart...
  • Firstandhappy

hmmm?? lyckliga er, käner mig supergammal, trasig o ful, fick kommentaren av en liten pojke för ett tag sen ute i lekparken "är du hans farmor" jaha ja tack tack för de ja..

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6