• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Firstandhappy

otäckt som f-n det där med bränder.. tyvär dock väldigt vanligt så här års..

• tomcar1

Firstandhappy....jo, det är ju det.

Mamma skulle åka hem till min syster. Hon klarar inte av att stanna kvar, dels för röken som ligger kvar och sedan börjar chocken att komma.

• Leos och Vincents mamma
    tomcar1 skrev 2009-12-10 19:32:49 följande:
    Bygdegatan uppe mot Ängårdsskolans fotbollsplan
    Ok, en bit ifrån oss då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Men JISSES vad ni skriver! Här är man trött som ja vet inte vad. Det tär på en att kliva upp 5,20 när man inte är van. Praktiken är snart slut nu. Sista dagen imorgon. Tycker att jag vart duktig idag. Har tagit venprov HELT själv. Spänningen är ooooolidlig ikväll, imorgon ska jag få följa med på en operation. Ska bli riktigt intressant faktiskt...

Här är det en till som är extremt party sugen! Kan inte säga när jag partajjade sist faktiskt!

Hoppas allt är bra med er alla!

• Marayah
    tomcar1 skrev 2009-12-10 19:15:51 följande:
    Usch, det har brunnit i min mammas hus i lambohov. Grannen brevid, så hon är alldeles förstörd kraken. Syrran och jag har sagt till henne att vi kan komma hämta henne och hon får bo hos någon av oss, men hon är envis. Det är rökigt och hon har börjat hosta, så vi får se om hon ändrar sig. Och till natten börjar nog tankarna mala. Fy ! Tänk om det varit mitt i natten, då kanske jag inte haft min mamma kvar. Hualigen : (
    Fy så läskigt!!
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-12-10 19:46:48 följande:
    Men JISSES vad ni skriver! Här är man trött som ja vet inte vad. Det tär på en att kliva upp 5,20 när man inte är van. Praktiken är snart slut nu. Sista dagen imorgon. Tycker att jag vart duktig idag. Har tagit venprov HELT själv. Spänningen är ooooolidlig ikväll, imorgon ska jag få följa med på en operation. Ska bli riktigt intressant faktiskt... Här är det en till som är extremt party sugen! Kan inte säga när jag partajjade sist faktiskt! Hoppas allt är bra med er alla!
    då är det dags att ta en ny vända snart igen...
  • tomcar1

Leo och vincents mamma....var bodde ni eller bor ?
    Där hon bor ligger även ett dagis precis brevid.

Maryah...ja, läskigt värre.

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-12-10 19:50:44 följande:
    då är det dags att ta en ny vända snart igen...
    Jupp jupp. Har iaf juldagen bokad! Hemvändar kväll i Ånge.
    tomcar1 skrev 2009-12-10 19:51:44 följande:
    Leo och vincents mamma....var bodde ni eller bor ?Där hon bor ligger även ett dagis precis brevid.Maryah...ja, läskigt värre.
    Vi bor på lantmannagatan, nästan mitt emot änggårdsskolan.
    Marayah skrev 2009-12-10 19:46:48 följande:
    Men JISSES vad ni skriver! Här är man trött som ja vet inte vad. Det tär på en att kliva upp 5,20 när man inte är van. Praktiken är snart slut nu. Sista dagen imorgon. Tycker att jag vart duktig idag. Har tagit venprov HELT själv. Spänningen är ooooolidlig ikväll, imorgon ska jag få följa med på en operation. Ska bli riktigt intressant faktiskt... Här är det en till som är extremt party sugen! Kan inte säga när jag partajjade sist faktiskt! Hoppas allt är bra med er alla!
    Då får vi dra ihop ett gäng efter nyår tycker jag och gå ut och parta lite
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6