• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 20:01:56 följande:

Då får vi dra ihop ett gäng efter nyår tycker jag och gå ut och parta lite
    Aaa, de måste vi bara. Som sagt så har vi juh haft det super nice på tidigare partaj o julbord osv.
  • Indratvillingmamma

Pizza till dörren?! Berätta, var ringer man då? Vad kostar det? Kan vara bra att ha numret uppskrivet för nödsituationer.

• Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-12-10 20:03:36 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 20:01:56 följande: Aaa, de måste vi bara. Som sagt så har vi juh haft det super nice på tidigare partaj o julbord osv.
    Precis Kanske en helg i slutet av januari eller början på februari när man har fått pengar igen efter allt jul och nyårs handlade
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

www.onlinepizza.se

jag är på efter nyår, även innan med så klart..

NU NU NU NUUUUUUUUUUUUUUUU vill jag åka hem, jag är trött, hem o städa o plocka undan inför systers ankomst imorgon, men innan det luciatåg på dagis..

Indratvillingmamma skrev 2009-12-10 20:07:46 följande:
    Pizza till dörren?! Berätta, var ringer man då? Vad kostar det? Kan vara bra att ha numret uppskrivet för nödsituationer.
    www.onlinepizza.se supersmidigt

Ja, jag skulle kunna innan nyår oxå iofs, men är väl inte så många datum kvar tyvärr..

• Maria84

Jisses vad ni har skrivit Blev många sidor att skugga igenom

Har varit på luciafirande på Lucas dagis, supersöta var dom såklart allihopa!
    Sen var det bara hem och ställa sig vid spisen. Nu behöver jag städa undan lite så jag slipper det imorron, eller rättare sagt jag hinner nog inte.
    Ska till världens bästa Therese på fm och så måste jag in till stan och handla en julklapp till syrran och så kommer det kattspekulanter vid 15 om jag hinner annars får vi ringa och ändra tiden.

Snart ska jag ialla fall bänka mig framför Criminal minds innan det blir sängen.

Firstandhappy skrev 2009-12-10 20:26:44 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 20:24:49 följande: ÄLSKA lata dagar...
    Absolut! Vi brukar anlita dem när jag har varit bakis bland annat Eller som en gång när vi hade storstädning hemma, då tog vi bara en kort paus och beställde pizza sen 45 min senare ringde de på dörren, skitskönt ju
  • Tingelingstar

Hej hej. Har tagit en liten paus men nu är jag tillbaka igen. LittleMee alltså

Då har vi äntligen flyttat till Lambohov. Trivs jätte bra och njuter av lugnet men känner att jag behöver skaffa mig en tvättmaskin hemma innan jag stryper folk som missköter tvättstugeanvändandet.

Här var det lugnt *ironi*.

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6