• Svar på tråden Ringtestet
  • jossan01

Iså fall ska vi ha en liten tjej.. Bara cirklar, får för hoppningsvis veta nästa torsdag då det är dags för RUL!

• Paulina84

Här pendlar ringen för fullt så om det e en pojke återstår att se ;)

• Zamorak

Ringen kan man styra genom att tänka hur den ska snurra. Är väl ert undermedvetna som avslöjar vad ni har i magen

• Vanillie

Jag testade och det visade på en flicka. Och på Rutin-ul så trodde BM att det var en flicka... om det stämmer återstår att se!

• mammiloo
    Zamorak skrev 2009-11-13 15:38:08 följande:
    Ringen kan man styra genom att tänka hur den ska snurra. Är väl ert undermedvetna som avslöjar vad ni har i magen
    Ja, för nåt annat alternativ finns inte.
  • Lajkie

Nja det stämmer inte längre på mig. Det var tjej-tjej-tjej på mig. Och efter att jag fått mitt förra barn så hade jag tjej- missfall - tjej. Så då antog jag att missfallet var en tjej.
    Nu väntar jag dock en hoppsanbebis som blev till med kopparspiral som enl.UL är en pojke. Får se sen då.
    Testet visar fortf. tjej- tjej- tjej.

• modesty74
    modesty74 skrev 2009-11-13 13:10:48 följande:
    Jag skall på Könsultraljud nästa onsdag. Pendeln visar flicka denna gången, så vi får se om det stämmer nu också. Jag meddelar när jag varit där. Ps. Jag testar alltid över vänster handled, med ringen i ett hårstrå. T om när det varit tvillingar har ringen visat rätta könen. Det är så häftigt:0)
    Nu har jag varit på könsultraljud och även denna gången visade pendeln rätt. Det är 100% en flicka:0)))
  • JannaJojo

Min ring visade flicka men min känsla säger pojke och vi tyckte att vi såg en snopp på RUL! Hmm

• JONSO

För mig visade kille-tjej-tjej. Har BF 9/12 Så det återstår att se om 3:an är en tjej.
    Min svägerska gjorde på min sambo o då visade det en tjej.
    Min svärmor gjorde på min sambo, det visade kille-tjej-tjej.
    Detta barn är hans första mitt tredje....

Varför visade det så kan man undra ;)

De flesta som ser min lilla mage tror att det är en tjej... Men snart är väntan över =))

Svar på tråden Ringtestet