• Svar på tråden Ringtestet
  • jossan01

Ni som fått veta kön.. Hur såg BM det? På mig såg hon 3 vita fläckar som tydligen ska vara tjej..

• rosalee777
    Danny82 skrev 2009-11-19 20:22:19 följande:
    Enligt ringen ska de bli en tös, men vi får se de ju långt till 2maj hihi
    Kul, du ska ha samma dag som mig!
  • DaxIgen

Hon som gjorde testet på mig hade haft rätt typ 7 gånger i rad. Men på mig stämde det inte. Ringen sa pojke, men ut kom en liten tjej!

• Ninnan
    jossan01 skrev 2009-11-23 15:30:12 följande:
    Ni som fått veta kön.. Hur såg BM det? På mig såg hon 3 vita fläckar som tydligen ska vara tjej..
    Jag kollade kön igår underifrån och bm såg 3 prickar/små streck som hon sa ganska säkert var blygdläpparna. Hon vågade dock inte säga till 100% så vi väl se! Ringtestet visade på flicka :)
  • Julia08

Enligt ringtest och kinesiska beräkningskalenderna så väntar jag en flicka! Fick dock veta på RUL igår att det är en liten pojk =)... Så på mig stämde det inte!

• drakvinge

Hmm min ring typ skakar på huvudet åt mig
    Den bara vrider sig lite fram och tillbaka, ingen pendlande rörelse eller i cirklar.

• lillprutten

va konstigt, i den boken jag har så står det tvärtom, att om den svingar fram och tillbaks så är det en tjej och om den svingar runt så är det en pojke.

• GrönaDruvan

Stämde på första.. blev en pojk.

Får se vad det bli denna gång, men testet visar på en flicka...
    Tar det väl lite med en klackspark. Jag tror mer på att det är en pojk igen

• Venna

Flera olika har spått mig förut (för många år sedan) och det har alltid visat flicka och sedan pojke.

De senaste två åren när någon har testat att spå mig visar det flicka flicka pojke, så vi får väl se.

Igår provade jag att hålla ringen ovanför magen (har alltid spått över handleden förut) och då visade det en flicka, men idag när jag testade över magen visar det pojke...Märkligt.

• E17

testade över magen och handleden när jag väntade sonen och det visade att jag skulle få 2 pojkar på båda ställena. så nu när det är dags för nästa blir det spännade att se om det stämmer 100% (på min man blev det oxå 2 pojkar *pust=)

Svar på tråden Ringtestet