• Svar på tråden Ringtestet
  • Danny82

Enligt ringen ska de bli en tös, men vi får se de ju långt till 2maj hihi

• vhp

Gjorde detta tester för ca 3år sen visade flicka-pojke-pojke.
    testade nu igen och den visade flicka-pojke-pojke.

Så jag tror verkligen att det är en liten tjej där inne i magen.
    Min svärmor och hennes 3 systrar har också gjort ringtestet och det har visat rätt på dem. gjorde testet på min mamma och det visar 4 flickor och det stämmer också :)

• vhp

Gjorde detta tester för ca 3år sen visade flicka-pojke-pojke.
    testade nu igen och den visade flicka-pojke-pojke.

Så jag tror verkligen att det är en liten tjej där inne i magen.
    Min svärmor och hennes 3 systrar har också gjort ringtestet och det har visat rätt på dem. gjorde testet på min mamma och det visar 4 flickor och det stämmer också :)

• Koloraturell

Nej, det stämde inte. Skulle vara en flicka men blev en pojke.

• anemonasussegotta

Ha ha ha.. en kompis har testat på mig 3 graviditeter!!! "-Jag brukar ha rätt"...
    Jo tjena... tre fel av tre möjliga graviditeter, men hon hävdar fortfarande att "-de brukar funka, jag brukar ha rätt.."....
    njäe, tror inte de va!! 50% chans på rätt är det ju oavsett - att det sedan visar fel 3 ggr av 3 möjliga ..... nope - tror icke på testet!

• Becca 80

hur e det nu, pendlar ringen e det en kille och cirklar det är det en tjej?
    kommer inte ihåg hur det skulle va :o)

• Cillisen

Hur gör man över handleden? Jag har en son sedan tidigare och väntar nu en liten till. När pendeln visat son vilket den gör, ska jag stanna den då och låta den visa nästa barn? Eller ska man bara låta den va så pendlar den, gör ringar och stannar när den är ""klar"? Isf hur vet man om den menar son, son, eller dotter dotter när det är samma rörelser?

Svar på tråden Ringtestet