• Svar på tråden Ringtestet
  • Emmi89

HJälp mig.. Vad är ett ringtest?

• Miss Maya

Ringtestet har alltid visat att jag ska få tre barn, men det har inte alltid varit i samma ordning och likadant. Ibland är flicka-pojke-flicka, nu sist så var det flicka-flicka-pojke. Någongång har jag även fått pojke-flicka-pojke.

Så det återstår väl att se. På mitt ex gjorde jag det dock och det stämde på honom. Han har det antal barn och de kön som ringen sa att han skulle få.

• Joseflinet

Men för att inte det undermedvetna ska kunna styra,
    kan man inte be någon annan göra testet åt en?
    Typ att hålla i kedjan eller hårstrået.
    Någon som kanske inte vet vilket kön man tror att det blir,
    eller om man hoppas på något speciellt kön?

Fast som sagt, finns ju inga garantier för något :)

• Vanillie
    Joseflinet skrev 2009-11-18 20:58:17 följande:
    Men för att inte det undermedvetna ska kunna styra, kan man inte be någon annan göra testet åt en? Typ att hålla i kedjan eller hårstrået. Någon som kanske inte vet vilket kön man tror att det blir, eller om man hoppas på något speciellt kön? Fast som sagt, finns ju inga garantier för något :)
    min sambo fick hålla i tråden när vi gjorde testet.. så att jag inte skulle "fuska" undermedvetet.
    Han vet ju att det såg ut som en tjej på UL:et men han visste inte om ringen skulle cirkla eller pendla för att visa på flicka..
    Nu visade den flicka så vi får se..
  • jossan01

Här cirklar det fortfarande, RUL om 57 minuter så jag tittar väl in sen om man kan se kön å berättar!

• Joseflinet
    jossan01 skrev 2009-11-19 13:04:26 följande:
    Här cirklar det fortfarande, RUL om 57 minuter så jag tittar väl in sen om man kan se kön å berättar!
    Ja va roligt, lycka till på UL :)
  • Zaaandra

Vad har ni ringen i? Tråd, halsband, hårstrå?

Svar på tråden Ringtestet