• Brooke

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-12 21:03:05 följande:
    Alltså.. dessa fjortisvloggare
    " target="_blank">

men jisses, under hela tiden så höll hon på med sitt hår, sa ehm, lixom. Jag säger för visso oxå mkt ehm, men det gör jag bara för att tänka ut något, men jag sitter inte och håller på med håret som dem gör :S
    Förstår inte på dessa tjejer dem säger att dem inte är fjortisar men dem beter sig som så :S
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-12 22:09:14 följande:
    Jag hade verkligen hoppats på att dom ville ta mina ungar en natt nu när dom vart lediga... Dom glömmer bort att jag faktiskt inte är 100% frisk att det är medicinen som gör mig något så när pigg fast jag för det mesta känner mig trött i ögonen. Jag tror jag varit barnledig 4 ggr på snart 4 år, det är ett snitt på 1 natt om året.... Så jag har verkligen inte utnyttjat dom alls....
    nee.. Hmm tråkigt att dem inte kan ta barnen så jobbigt kan det väl inte vara? Om jag hade bott närmare dig hade jag ställt upp..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-12 22:15:04 följande:
    Jag visste egentligen svaret, så borde inte blivit förvånad. Har gett hinter lite då och då om att det vore skönt med sovmorron nån dag... Men varje gång "barnen behöver komma hem och sova i sina sängar". Skulle min lilla syrra säga att hon ville att Tobias skulle sova där, då skulle det inte vara nåra problem alls . Barnens farmor och farfar eller släkten på den sidan kan jag inte fråga heller eftersom ungarna inte träffar dom jätte ofta. Tobias skulle aldrig gå med på det....Lite därför som jag vill att vi ska ses oftare nästa år. Inte för att dom ska sova där utan för att dom ska lära känna dom bättre än vad dom gör....
    Men jag tror du skulle behöva åka på Spa eller något bara och koppla av.
    Det känns som om du behöver det...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-12 22:21:37 följande:
    Hoppsan..det här skrivbordet tog längre tid än jag trodde att fixa :O fick logga ut ett par timmar för jag flyttade datorn, plockade ner det andra skrivbordet och städade. Men nu är klart blev jättefint!
    Nämen hej där är du ju jag som frågade efter dig nyss haha..
    mona83 skrev 2009-12-12 22:23:28 följande:
    Nej ungarna är allt annat än jobbiga. Dom somnar ju jätte snällt på kvällen, senast kl 20 så sover dom bägge och sen sover dom hela natten fram till 7-8 på morron om man inte har en tid att passa. Dom vet oxå att jag pga struman har jävligt svårt att komma i säng tidigt och somna så att jag väldigt ofta inte sover mer än 6-7 timmar varje natt. I bästa fall. Dom har ju sett mig hemma hos dom, sätta mig i deras soffa och bara tvärslocka för att jag är så trött... Men jag räknar inte med att få hjälp fårn dom så därför drar jag mig för att ens fråga . Jag antar att det bara är till att stå ut, ungarna kommer att sova sen. Så då får jag sova igen all tid...
    Ja.. Men kan du inte gå upp med dem och ge dem frukost och sen kanske sätta dem sysselsatta 1 timma eller något så du får vila lite?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael